וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תעשו זאת נכון: איך לחפש עבודה בעולם התעסוקה החדש?

בשיתוף Manpower

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:11

עד לפני שנים לא רבות האפשרויות עבור אלו שחיפשו עבודה היו מצומצמות למדי והסתכמו בעיקר בעמוד הדרושים בעיתונים השונים. אלא שהעולם שבו אנו חיים השתנה בצורה דרסטית, וכך גם שוק מחפשי העבודה

בעולם העבודה החדש והמודרני יש לא מעט דרכים שבהן ניתן לחפש עבודה. אז איך יודעים באיזו דרך לבחור? המומחים של Manpower ריכזו עבורכם את השיטות המומלצות ביותר למציאת עבודה.

חיפוש עבודה. ShutterStock
בעידן הנוכחי, קיימות לא מעט שיטות לחיפוש עבודה/ShutterStock

מדריכים, בלוגים ואתרי דרושים: חיפוש עבודה באינטרנט

ברחבי רשת האינטרנט ניתן למצוא הכול מהכול, כולל עבודה כמובן. ברשת ניתן למצוא אינספור מידע בנושא, בלוגים בנושא חיפוש עבודה, מדריכים שיעשו לכם סדר, אתרי דרושים שונים, אתרים של חברות השמה, רשתות חברתיות כמובן ועוד המון תוכן שיעזור לכם להבין בדיוק לאיזה כיוון עליכם לפנות כדי למצוא את מקום העבודה הבא שלכם.

פייסבוק עדיין בעניינים, ואסור לשכוח את לינקדאין כמובן

הרשתות החברתיות הן חלק מרשת האינטרנט אבל בשנים האחרונות הן הפכו לכלי מאוד מרכזי בחיפוש עבודה, ולכן חשוב לתת עליהן את הדגש בנפרד.

פייסבוק: הרשת החברתית הפופולרית של מארק צוקרברג אמנם ירדה קצת מנכסיה בשנים האחרונות ולא נחשבת לאותה רשת פופולרית שהייתה בעבר, אבל בכל הקשור לחיפוש עבודה- היא עדיין בעניינים. בפייסבוק תוכלו למצוא למשל, אינספור קבוצות המיועדות לחיפוש עבודה, בכל התחומים וגם על פי איזורים בארץ. היתרון הגדול: את הקבוצות השונות הפזורות ברשת החברתית ניתן למצוא בקלות, באמצעות הקלדת מילות מפתח שונות בשורת החיפוש ("עבודה בלוגיסטיקה", למשל). החיסרון הוא, שכנראה נשלחו לאותה משרה, כבר עשרות קורות חיים לפני שתספיקו לשלוח את שלכם.

בנוסף, המומחים של מנפאואר ממליצים לשים לב לתכנים שאתם מפרסמים ברשתות החברתיות. מעסיקים נכנסים לפרופילים של המועמדים על מנת ללמוד עליהם -הימנעו משפה בוטה או תמונות פוגעניות נסו לדמיין כיצד יגיב מנהל פוטנציאלי כאשר ייחשף לתכנים אלו. חשוב מאוד להפריד בין החיים האישיים לתדמית המקצועית.

לינקדאין: הרשת החברתית ליצירת קשרים עסקיים פופולרית ביותר בקרב מחפשי עבודה ומעסיקים שמחפשים עובדים, ולכןמומלץ עד מאוד לפתוח בה פרופיל, בטח בתקופה שבה מחפשים עבודה. פרופיל מקצועי ונכון יגרום למעסיקים לפנות אליכם עם הצעות עבודה.

אישה בוחנת קורות חיים - ראיון עבודה. ShutterStock
דווקא היום, בשנת 2022, חברות השמה רלוונטיות מתמיד/ShutterStock

הגיע הזמן להפעיל קשרים

דרך נוספת שבה ניתן לחפש עבודה היא באמצעות שימוש בקשרים אישיים וחברים. חברות מגייסות נוהגות לפנות לעובדי החברה כאשר הם מחפשים עובדים חדשים ("חבר מביא חבר") ולרוב הם גם מתוגמלים על כך לכן, שווה לבדוק עם המכרים שלכם אם הארגון בו הם עובדים מגייס עובדים ולהעביר דרכם קורות חיים, לחצו כאן למידע נוסף איך כותבים קורות חיים.

רלוונטי יותר מתמיד: חברות השמה שעובדות בשבילכם

דווקא היום, בשנת 2022, חברות השמה רלוונטיות מתמיד. פנייה לחברות ההשמה תאפשר לכם לקבל יתרון על מועמדים אחרים בכך שהן יקדמו אתכם מול המעסיק בשונה משליחת קורות חיים באופן אישי.

לארגונים קשה לבצע סינון איכותי, כי הם מוצפים בקורות חיים, לכן, הרבה מועמדים ראויים נדחקים הצידה. חברת ההשמה דואגת שזה לא יקרה ומציפה מול הארגון את אותם מועמדים טובים ומתאימים למשרה. חשוב להבין: חברות ההשמה גובות תשלום על השירות מהמעסיק ולא ממחפש העבודה.

אצלנו ב-Manpower יש מגוון רחב של משרות בכל התחומים, חלק מהמשרות הינן בלעדיות ולא תמצאו אותן בשום מקום אחר. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו שכתובתו www.manpower.co.il ולחפש את המשרה המתאימה ביותר עבורכם. היועצים שלנו יבדקו האם אתם מתאימים למשרה ובמידה וכן יצרו אתכם קשר וילוו אתכם לכל אורך התהליך מול המעסיק החל משלב הריאיון ועד חתימת החוזה .

ריאיון עבודה. ShutterStock
כדי להגדיל את הסיכויים למצוא עבודה מומלץ להשתמש במספר מקורות/ShutterStock

לסיכום, קיימות שיטות רבות לחיפוש עבודה בעידן הנוכחי . כדי להגדיל את הסיכויים למצוא עבודה מומלץ להשתמש במספר מקורות , כולל קשרים אישיים ולהיות אקטיביים וערניים.

לחיפוש משרות ושליחת קורות חיים >>

בשיתוף Manpower

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully