וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שואלים, המומחה עונה: היתרונות של לינקדאין ופייסבוק בחיפוש עבודה

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

14.7.2020 / 14:47

ביקשנו מכם, הגולשים, להעלות שאלות בסטורי באינסטגרם. חני יעקב סמנכ"לית בקבוצת Manpower ומנהלת חטיבת Professional, סיפקה את התשובות. קיבלנו מכם המון שאלות מעולות והנה חלק 2: מה היתרונות של כל רשת חברתית, האם לבקש עכשיו שיחת שכר ולמה מומלץ להיעזר בחברת השמה?

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

מה ההבדל בין לינקדאין לפייסבוק בכל הנוגע לחיפוש עבודה? מה עושים לגבי שיחת שכר שהקופאה בגלל הקורונה? ומדוע מומלץ לחפש עבודה בעזרת חברת השמה?

ביקשנו מכם, גולשי וואלה!, לשאול את השאלות בסטורי באינסטגרם. חני יעקב, סמנכ"לית בקבוצת Manpower ומנהלת חטיבת Professional, סיפקה את התשובות. קיבלנו מכם המון שאלות נהדרות והנה חלק 2:

אני מחפש עבודה ותוהה איפה כדאי לי להשקיע - בלינקדאין? בהצטרפות לקבוצות בפייסבוק? איך אפשר ליצור קשרים?

זה תלוי מה התחום והתפקיד אותם אתם מחפשים. יש תפקידים בתחומי שיווק ומכירות, שהפייסבוק מהווה ערוץ גיוס מוביל. לעומת זאת, בתחומים כמו ביו-טק, הייטק או הנדסה, הלינקדאין הוא ערוץ הגיוס האפקטיבי. בכל מקרה, אני ממליצה על יצירת קשרים דרך נטוורקינג מקצועי ואישי ומיפוי של החברות הרלוונטיות ואנשי המפתח בארגונים. הצטרפות לפורומים מקצועיים יכולים לסייע לכם לבנות נטוורקינג יעיל.

ריאיון עבודה חברת השמה. ShutterStock
מיתרונות חברת ההשמה: משרות שלא מתפרסמות בערוצים אחרים וליווי מהגיוס ועד הכניסה לתפקיד/ShutterStock

בינואר הייתה אמורה להיות לי שיחת שכר שהוקפאה. כיצד נכון להעלות את העניין בפני המעסיק?

אנו ממליצים להמתין מעט ולחכות לייצוב המשק לפני ביצוע השיחה. במידה שנערכים קיצוצים או פיטורים בארגון בו אתה מועסק, המעסיק לא יראה בעין יפה את עיתוי הבקשה ובכל מקרה, כשאתה מעלה את הנושא בפני המעסיק, קבע פגישה מסודרת בנושא ולא בדרך אגב, בשיחת מסדרון. בנוסף, גבה את עצמך בהישגים והצלחות מוכחות.

למה לי לעבוד עם חברת השמה?

חברות ההשמה יכולות להציע מגוון תפקידים רחב בתחומים ובארגונים שונים. יש להן את הידע והכלים להתאים במדויק את התפקיד לאדם ואת האדם לארגון. הן עובדות באופן שוטף עם הארגונים ובעזרת קשרים מקצועיים, הן מקבלות מידע ובקשות לאיוש משרות שאינן מתפרסמות בערוצים אחרים. יועץ ההשמה מלווה את המועמד לאורך כל תהליך הגיוס, עד לכניסה לתפקיד החדש ומסייע למועמד בכל שאלה שתתעורר.

למשרות במגוון תחומים ולשליחת קורות חיים הקליקו כאן

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully