וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אולי גם לכם תתאים קריירה בשוק ההון?

בשיתוף Manpower

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:11

בשוק ההון מגוון רחב של תפקידים ואפשרויות הקידום רבות. אז איך נכנסים לעולם המסקרן הזה ומה כדאי מאוד לדעת? רותם אקובס, מנהלת סניף ביטוח ושוק ההון Manpower, עם כל הפרטים. צפו

בווידאו: רותם אקובס מסבירה על עבודה בשוק ההון/עריכה: דינה מחפוץ

שוק ההון כולל מגוון רחב של תפקידים, ונחשב לתחום בעל אופק קידום נרחב מאוד. זו כנראה אחת הסיבות שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בחרו לפתוח בקריירה בתחום. אבל האם הוא מתאים לכולם? רותם אקובס, מנהלת סניף ביטוח ושוק ההון Manpower, מסבירה.

"היתרון של שוק ההון הוא שכל מועמד יכול לבחור את ההתמחות ומסלול הקריירה שהכי מתאים עבורו", מציינת אקובס. "ניתן להתחיל מתפקידי בק אופיס ולהתקדם במהרה לתפקידים בכירים יותר, כולל תפקידי ניהול השקעות. כמו כן, ישנה אפשרות להוציא רישיון ניהול השקעות או שיווק השקעות ובכך לשדרג את השכר והתפקיד בצורה משמעותית".

אבל למי זה בכלל מתאים?

"אם יש לכם זיקה לתחום הפיננסי, תואר פיננסי, תעודה בשוק ההון או ניסיון במסחר עצמי, כדאי לכם ליצור איתנו קשר ואנחנו נכוון, נייעץ ונלווה אתכם עד למקום העבודה שתואם את הרצונות והצפיות שלכם", אומרת אקובס. "אנחנו עובדים מול מגוון רחב של בתי השקעות בכל הרמות, כולל בתי השקעות נישתיים שנמצאים בצמיחה מתמדת".

אילו משרות קיימות בתחום?

"המשרות שלנו מגוונות מאוד", ממשיכה אקובס. "ישנם תפקידי בק אופיס, תפקידים לסוחרים ללא ניסיון וכאלו המתאימים לסוחרים עם ניסיון, מנהלי השקעות, מנהלי תיקי לקוחות, מנהלי סיכונים, אנליסטיים, מתפעלי קרנות נאמנות ושירות בחדר המסחר, משווקים מוסדיים, פרטיים ועוד".

איך Manpower נכנסת לתמונה?

אקובס מסבירה: "הסניף שאני מנהלת מתמחה רק בשוק ההון, ולכן יועצי ההשמה שלנו מכירים את התחום היטב וידעו להתאים לכם את המשרה המושלמת. אנחנו מהווים עבורכם סוג של סוכן אישי ומלווים אתכם בתהליך - משלב ההכנה לריאיון הראשוני ועד לקבלתכם לעבודה וגם לאחר מכן".

לחיפוש משרות בתחום ושליחת קורות חיים לחצו כאן>>

בשיתוף Manpower
  • עוד באותו נושא:
  • שוק ההון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully