וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך תהפכו ל"נכס" במקום העבודה שלכם

בשיתוף Manpower

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:12

תיזמו, תוכיחו, תשתלבו ותשתפו: חני יעקב, סמנכ"לית ב-Manpower, עם כל מה שצריך לדעת כדי להפוך לכוכבים בארגון שלכם

בווידאו: חני יעקב, סמנכ"לית ב-Manpower, מסבירה איך להפוך ל"נכס" במקום העבודה/עריכה: גלעד מן מנהיים

מי לא אוהב להרגיש שמעריכים ומחזיקים ממנו, בטח כשמדובר על מקום העבודה? עובד מוערך הוא עובד מרוצה, שמרגיש טוב יותר במקום העבודה שלו, וכזה שצפוי להמשיך ולהתקדם קדימה במסלול הקריירה שלו. אבל מה בכלל צריך לעשות כדי להפוך ל"נכס" במקום העבודה? חני יעקב, סמנכ"לית ב-Manpower, עם ההסברים שיעשו לכם סדר.

אישה בפגישת עבודה. ShutterStock
"הצלחה שלכם היא פשוטו כמשמעו הצלחה של כולם"/ShutterStock

"כדי להפוך ולהיות נכס במקום העבודה שלך, כזה שירצו לשמר ולקדם, אתם צריכים להוכיח את עצמכם", אומרת חני יעקב. "בצעו בהצלחה את המשימות המוטלות עליכם ותיזמו רעיונות חדשים. כשמגיעים למקום עבודה חדש לוקח זמן לדברים לקרות והדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להכיר את המקום בו אתם נמצאים - מה התרבות הארגונית, מה התהליכים המקצועיים, מה הציפיות מכם ומה ההיררכיה והממשקים בחברה".

האם אחרי שנה בתפקיד אפשר כבר לבקש קידום?

חני מסבירה: "אם השתלבתם ותוכלו להראות תוצאות מרשימות ומוכחות, רעיונות שמקדמים את הארגון ואתם יודעים לחשוב מחוץ לקופסה, אפשר לחשוב על הצעד הבא. נסו להבין איזו תרומה או שינוי אתם יכולים לספק לארגון, איך להשפיע ולייעל תהליכים ולהיות מעורבים יותר ויותר בקבלת ההחלטות. אם אתם לא מבצעים את תפקידכם ועסוקים רק במה שמבסביב - אתם עלולים לפגוע בתדמית שלכם".

יעקב מסכמת: "המנהלים שלכם הם אלו שצריכים לראות את היוזמות וההצלחות שלכם. הדרך המומלצת היא לשתף אותם ברעיונות שלכם, כי הצלחה שלכם היא פשוטו כמשמעו הצלחה של כולם".

למאמרים נוספים לחץ כאן>>

בשיתוף Manpower

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully