וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצאים את המשרה המושלמת בעזרת המומחים

בשיתוף Manpower

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:10

מוצאים את עצמכם מתוסכלים מחיפוש עבודה? לא יודעים לאן לפנות? אתם כנראה זקוקים ליועץ השמה. אבל איפה בכלל מתחילים לחפש ואיך הוא יכול לעזור לכם - מיטל ברמי סמנכ"לית בחברת Manpower עם התשובות לכל השאלות

בווידאו: איך מוצאים משרה בקלות וללא עלות?/עריכה: גלעד מן מנהיים

גם לכם נמאס לבלות שעות ארוכות בחיפוש אחר עבודה שתתאים בדיוק עבורכם? אתם לא יודעים לאן לפנות ולא מוצאים את הכיוון? סביר להניח שאתם זקוקים ליועץ השמה, שיעזור לכם למצוא את המשרה המושלמת.

אבל איפה מוצאים בכלל יועץ שכזה? ביקשנו ממיטל ברמי, סמנכ"לית בחברת Manpower, כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה. Manpower היא חברת השמה שנותנת מענה ליותר מ-10,000 לקוחות ותעזור לכם למצוא את מקום העבודה הבא שלכם - והכול בחינם לגמרי.

איך זה קורה? היועצים של Manpower מומחים בתחומם ועם ניסיון רב בתחום וידאגו שלא תפספסו משרות שוות. היועצים יספקו לכם ליווי אישי לכל אורך הדרך - משלב חיפוש המשרה, דרך שליחת קורות החיים ועד לשלב הראיונות. אם זה לא מספיק, תקבלו גם עזרה במשא ומתן על התנאים במקום העבודה החדש.

אז איך מתחילים? זה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. נכנסים לאתר, מגישים מועמדות למשרות שמעניינות אתכם. אם תימצאו מתאימים למשרה, היועצים שלנו ייצרו אתכם קשר ויניעו את התהליך. גם אם לא תמצאו משרה מתאימה, השאירו קורות חיים. המאגר של Manpower מתעדכן כל הזמן והיועצים שלנו עם יד על הדופק כדי לאתר לכם משרה מתאימה.

לחיפוש משרות ושליחת קורות חיים, לחץ כאן>>

בשיתוף Manpower

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully