וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקו אם אתם מתאימים לקריירה בתחום ה-HR - התחום בו כולם מכירים אתכם ואתם מכירים את כולם

בשיתוף ManpowerGroup

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:14

אם אתם אוהבים לעבוד מול אנשים ולהיות בליבת הארגון, תחום משאבי האנוש מתאים לכם כמו כפפה ליד. החל מתפקידים מעולים להתחיל בהם את הקריירה ועד לדרגים הבכירים, ב-Manpower אפשר למצוא שלל משרות שיעזרו לכם להתקדם

בווידיאו: כל היתרונות של עולם ה-HR/עריכה: גלעד מן מנהיים

אתם אוהבים להתחבר גם לאנשים, ולא רק למחשבים ומספרים? אם כן, תחום ה-HR הוא בדיוק המקום בשבילכם.

אורנה שביט, מנהלת תחום משאבי אנוש ב-Manpower Professional, מספרת שבחברה מגייסים לעולמות ה-HR במגוון תפקידים, החל ממשרות לאלו שבתחילת דרכם (רפרנט גיוס, רכזי גיוס ומשאבי אנוש), דרך מנהלי גיוס ומש"א חטיבתיים ועד דרגים בכירים דוגמת מנהלי וסמנכ"לי משאבי אנוש. בנוסף, יש משרות בתחומי השכר, ההטבות, הרווחה, ההדרכה והפיתוח הארגוני - עולם שלם של אפשרויות.

ב-Manpower עובדים מול הלקוחות הגדולים והמשפיעים ביותר במשק, מכל עולמות התוכן, כך שהמשרות תמיד חדשות, מרגשות ובמקרים רבים, גם בלעדיות ומתפרסמות רק באתר החברה.

אז למה לעבוד ב-HR?

כי משאבי אנוש הוא ליבת הארגון, המקום הראשון שעובדים פוגשים כשהם מצטרפים לחברה, והאחרון שהם רואים לפני עזיבתם. כולם מכירים את אנשי ה-HR והם מכירים את כולם ולכן - ההשפעה שלהם על הארגון גדולה מאוד.

מה כדאי שיהיה לי אם אני רוצה לעסוק בתחום?

קודם כל, תשוקה, לאנשים ולתהליכים. בנוסף, יכולת הנעה אישית ועבודה עם ממשקים וכמובן, המון מוטיבציה להצליח ולעזור לאחרים להגיע למשרות המתאימות להם.

קיים מחסור קבוע במגייסים איכותיים ואין מקום טוב יותר להתחיל בו את מסלול הקריירה שלכם ב-HR מאשר ב-Manpower - "בית הספר" ללימוד גיוס. היועצים של Manpower מתמחים בתחום אליו הם מגייסים, לומדים ומיישמים, תוך שהם נהנים מהדרכות והכשרות ייעודיות.

אז אם אתם מוכנים להעלות את הקריירה שלכם על המסלול - עולם ה-HR מחכה לכם עם שפע של אפשרויות ועניין.

לחיפוש משרות והגשת קורות חיים לחץ כאן >>>>

בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully