וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין קסמים, אבל יש טיפים: איך מתקדמים בעבודה ובונים קריירה?

בשיתוף Manpower

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:09

כולנו רוצים לשפר את המעמד המקצועי, אבל לא תמיד מוצאים את התשובות לכך. אז מה בכל זאת כדאי לעשות, איך לוקחים יוזמה ומתבלטים ולמה חשוב לשמור על מצב רוח חיובי? הנה כמה דברים שכדאי לדעת

בווידיאו: איך מתקדמים בעבודה ובונים קריירה?/עריכה: גלעד מן מנהיים

איך מתקדמים בעבודה? איך בונים את הקריירה? אנחנו חושבים על השאלות האלו כל הזמן, ולא תמיד מוצאים את התשובה הנכונה.

אז אולי כשמדובר בקידום הקריירה שלנו אין קסמים שנוכל לשלוף מהכובע, אבל בהחלט יש כמה דברים שיכולים לעזור לנו ולשפר את מעמדנו המקצועי.

התבלטו וקחו יוזמה: חשוב להתבלט ולהראות נכונות במקום העבודה. זה עוזר מאוד בנטוורקינג ודימוי חיובי, אבל כמובן שחשוב להקפיד לעשות את הדברים בחוכמה ולהקשיב גם לאחרים. אם אתם חלק מהצוות, ריתמו את כולם לעבודה משותפת.

הציבו יעדים: כדי לדעת מה הכיוון להמשך הדרך, לאן תרצו להגיע ומה יעזור לכם להגיע לשם - חשוב להציב יעדים וכמובן, לשים לב שהם ריאליים.

חשבו אילו מיומנויות אתם צריכים עבור התפקיד הבא: כשאתם לוקחים קורס או יוצאים להשתלמות, תחשבו מה תוכלו להפיק ממנו להמשך הקריירה.

שמרו על מצב רוח חיובי בעבודה: תקפידו להיות נעימים לקולגות ולנותני השירות השונים, כדי שירצו להמשיך לעבוד אתכם ובחברתכם כמה שיותר.

תראו את התמונה הגדולה וזכרו את ההצלחות שלכם: תגדילו ראש ותצביעו על נקודות להתייחסות, גם אם הן לא קשורות ישירות אליכם. בדרך כלל, אלו שמתקדמים במקום העבודה הם אלו שידעו להסתכל על התמונה הכוללת ולתכנן קדימה.

לחיפוש משרות, שליחת קורות חיים וסרטונים נוספים לחצו כאן>>

בשיתוף Manpower
  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully