וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפקיד החלומי שיעזור לכם ליצור את הקשרים הכי טובים

בשיתוף Experis

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 16:03

צפו: יועצי גיוס מלווים את תהליך הגיוס מקצה לקצה, הן עבור המועמד והן עבור הארגון. בדרך, הם לומדים להכיר את החברות המובילות ואת הבכירים במשק ופותחים לעצמם דלתות רבות לעולם משאבי האנוש. משרה שחובה להכיר

בווידיאו: למה כדאי לכם להיות יועצי גיוס?/עריכה: אדר איילון

שוק העבודה מלא בכאלו המנסים להתניע את הקריירה או לשנות כיוון, אך לא ממש יודעים כיצד לעשות זאת. מנגד, לא מעט חברות מתקשות למצוא את המועמדים המושלמים להצעות עבודה השונות. בדיוק לשם כך, נועדו יועצות ויועצי הגיוס, מסבירה דניאל שטורך, מגייסת טכנולוגית ב-Experis.

יועצי הגיוס מלווים את התהליך מקצה לקצה - החל משלב איתור המועמדים, בהתאם להגדרות התפקיד של הארגון, דרך סורסינג ברשת, פרסום המשרה ברשתות החברתיות, ראיונות מקדימים, כתיבת חוות דעת ושלב המשא ומתן בין הצדדים, ואף אחריו, כאשר המועמד הופך לעובד מן המניין בחברה החדשה שלו.

בכל צומת מרכזי בתהליך הזה תמצאו את יועצי הגיוס. הם מכירים מקרוב את ההתנהלות והתרבות הארגונית של החברות הגדולות במשק, בעולמות הטכנולוגיה, הייטק וכל הסקטורים המובילים. יועצי גיוס נהנים מכרטיס כניסה מושלם לעולמות הללו - ואחרי שהם צוברים ניסיון יחד עם הסבה להייטק, נפתחות בפניהם דלתות רבות בתחום משאבי האנוש.

יועצי הגיוס של Experis לומדים על גיוס טכנולוגי מהמורים והמומחים הטובים ביותר שיש ויכולים להשתלב בארגון צומח. Experis היא חברה מנוסה, עם אווירה משפחתית, שתמיד שמה את העובדים שלה במקום הראשון. העובדים נהנים מהתפקיד, כמו גם מתנאי רווחה מצוינים, אירועי חברה, הכשרות מקצועיות ועוד.

במסגרת התפקיד, יועצי הגיוס זוכים להרחיב את רשת הקשרים העסקיים שלהם ויוצרים יחסי עבודה אישיים עם בכירים בתעשייה ובעולם הטכנולוגיה בישראל. בזכות כל אלו, הם יכולים לבנות לעצמם קריירה מפוארת בתחום.

אז אם אתם אחרי תואר ראשון רלוונטי, ומחפשים את המקום המושלם להתחיל ממנו, או שאולי עבדתם בחברת השמה להייטק והרגשתם שזה הרגע לעשות את הקפיצה לגיוס להייטק - תפקיד יועצי הגיוס ב-Experis הוא המקום המושלם עבורכם/ן.

להצטרפות לצוות הגיוס של Experis, הגישו מועמדות כאן>> hr@experis.co.il

בשיתוף Experis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully