וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על עבודה בשוק ההון? דבר ראשון - תקראו את הכתבה הזו

בשיתוף Manpower

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:12

אחד העולמות הדינמיים והמרתקים ביותר כולל מגוון אפשרויות, כולל משרות מסחר, בק-אופיס וניהול, ואופציות להתקדם ולהשתדרג. אבל מאיפה מתחילים, מה הכי חשוב ואילו תכונות יעזרו לנו? הנה כל התשובות שחיפשתם

עובד בשוק ההון. ShutterStock
עבודה דינמית ומרתקת/ShutterStock

אחד מתחומי הקריירה המעניינים והדינמיים ביותר הקיימים כיום בזמן חיפוש עבודה הוא שוק ההון. מי שנהנה מהעולם הפיננסי ימצא בשוק ההון אקשן, עבודה מגוונות ומשתנה ושלל סוגי משרות.

כדי להכיר לעומק את התחום הזה, נעזרנו ברותם אקובס, מנהלת סניף ביטוח ושוק ההון בחברת Manpower.

למה כדאי לי לבחור בקריירה בשוק ההון ומה היתרונות של עבודה בתחום?

אם למדתם לתואר פיננסי, שוק ההון מחכה לכם. תוכלו למצוא אפשרויות שונות, כמו מסחר, בק אופיס ותפקידים רבים מהם אפשר להתפתח. היתרונות הגדולים כוללים חברות איכותיות, עם תנאי רווחה טובים, סביבת עבודה הייטקיסטית ונעימה ושכר התחלתי לא רע, שיכול לזנק אחרי שתצברו מעט ניסיון. בחלק מהחברות הללו גם יאפשרו לכם להוציא תעודת משווק על חשבונם, כך שתחסכו את הכסף הזה.

עוד בונוס של עבודה בשוק ההון היא העובדה שאין תחלופת עובדים גדולה, אבל יש המון גיוסים, כי מדובר בעולם שנמצא בצמיחה מתמדת. כך נפתחות בפניכם אפשרויות קידום. השילוב בין היציבות הזו, לאופציות המתאימות לכל אחד ואחת ולתנאי ההעסקה הופך את שוק ההון לתחום שנחשב ליוקרתי ובעל הון אנושי איכותי.

אם כך, למי מתאימה העבודה בשוק ההון? רק למי שיש לו תואר פיננסי?

לבעלי תואר פיננסי יש כמובן את יתרון הרקע עמו הם מגיעים לתחום, אולם כל מי שיש לו משיכה לשוק ההון יוכל למצוא אפשרויות להשתלב, גם אם הוא מגיע מכיוון של מסחר עצמאי ובלי תואר.

בימים אלו דרושים עובדים עבור חברות בשוק ההון המחפשות עובדים מכל הסוגים לחדרי המסחר ולשירות הטלפוני שלהן, העיקר שיש זיקה לתפקיד. העבודה בשוק ההון מתאימה למי שיש לו ראש אנליטי, שיודע להיות מסודר ומאורגן, "מולטי-טאסקר". אם אתם פונים לכיוון עבודה במכירות, כמובן שחשוב שגם תהיו אסרטיביים ומלאי ביטחון.

סוכן בורסה. ShutterStock
למי מתאימות המשרות? לכל מי שיש לו משיכה לנושא/ShutterStock

מהם אופקי ההתפתחות בשוק ההון?

בשוק ההון יש אופק נרחב להתפתחות ואם תתחילו מתפקיד של בק-אופיס ואף שירות לקוחות, תוכלו בעתיד להתברג למשרות מורכבות ולהגיע לבסוף לתפקידי הנהלת חשבונות, ניהול השקעות ו/או סוחרים.

מועמדים שמתאהבים בתחום במהלך הקריירה מבינים בשלב מסוים שכדי לבצע את קפיצת המדרגה, הם צריכים להוציא רישיון ניהול השקעות או רישיון שיווק השקעות. כדי לעשות זאת, יש לעבור מבחנים מקצועיים של הרשות לניירות ערך ואז יש אפשרות לייעץ ולנהל כספי לקוחות. אם וכאשר הגעתם לעמדה כזו, השכר והתפקיד שלכם כבר משתדרגים משמעותית - מוזמנים להתרשם מרשימת טבלאות שכר אשר הכנו עבורכם.

אילו משרות בשוק ההון אפשר למצוא בסניף של Manpower המתמחה בתחום?

בק-אופיס התחלתי, בק-אופיס עם ניסיון קודם, סוחרים מתחילים, סוחרים בעלי ניסיון, מנהלי השקעות, מנהלי תיק לקוח, ניהול סיכונים, אנליסטים, תפעול קרנות נאמנות, תפעול ושירות בחדר מסחר, משווקים מוסדיים/פרטיים.

"רבים רוצים לסחור כיום במסחר הגלובלי, לעבוד מול חו"ל או לחלופין למצוא משרות רילוקיישן ואפשר להגיע לשם בקלות. מה שצריך זו סבלנות, לצאת לדרך ולדעת שיש אופק להתקדמות".

חישוב הכנסות והצעות של בית עסק. ShutterStock
מפנטזים על רילוקיישן? זו יכולה להיות נקודת המוצא/ShutterStock

לסיום, למה כדאי לי לפנות לסניף של Manpower כדי להתניע את הקריירה בשוק ההון?

מדובר בסניף ייחודי, שמתמחה בתחום ספציפי. תמצאו בו יועצות גיוס שמומחיות בשוק ההון ומבינות אותו, כך שניתן לקבל המון מידע וייעוץ בחינם ולהכיר את כל האפשרויות.

בנוסף, Manpower היא חברה גדולה ומוכרת, שעובדת מול כל חברות ההשקעות הבולטות, כך שכל הדלתות נפתחות בפניכם.

הדרך הנכונה להיכנס לשוק ההון היא לגלות כמה שיותר סקרנות, כדי לצבור ידע ולהבין מה יש לעולם המרתק הזה להציע. זה משהו שהליווי האישי והמקצועי שתקבלו ב-Manpower יספק לכם וזה יעניק לכם יתרון להמשך הדרך.

למשרות בתחום לחצו כאן >>>

בשיתוף Manpower
  • עוד באותו נושא:
  • שוק ההון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully