וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים כרטיס כניסה להייטק? אתם חייבים להכיר את הקורס הזה

בשיתוף Experis

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 16:03

ב-Experis Academy ילמדו אתכם כל מה שמפתחי BI (בינה עסקית) צריכים לדעת כדי להשתלב בחברות המובילות במשק. מתים על טכנולוגיה ועיבוד נתונים שיכולים להיות שווים זהב? זה המקום בשבילכם

בווידיאו: הכירו את קורס הבינה העסקית (BI) של Experis/עריכה: אדר איילון

מחפשים את כרטיס הכניסה שלכם להייטק? "אוריינטציה טכנולוגית" הוא השם השני שלכם (קצת מוזר, אבל בסדר)? הנה ה-קורס שאתם חייבים להכיר.

כל ארגון בעולם אוסף ומייצר כיום נתונים, שיכולים להיות בעלי ערך עצום, אם רק יודעים להשתמש בהם נכון. זו בדיוק עבודתו של מפתח BI (בינה עסקית) - לקחת את המידע המצטבר, לסדר ולעבד אותו על מנת שניתן יהיה להפיק ממנו תועלת.

וכדי להפוך למפתחים טובים, כאלו שיכולים להשתלב מיד בתחום ולעבוד בחברות המובילות במשק, אתם חייבים להכיר את Experis Academy, תכנית לימודי הסבה להייטק שתכשיר אתכם לפיתוח בינה עסקית בתחום full stack גם בעולמות ה-Back-end וגם בעולמות ה-Front-end.

הקורס נמשך כשלושה חודשים בלימודי יום, חמש פעמים בשבוע, ומועבר על ידי אנשי מקצוע בכירים, בעלי שנים של ניסיון בפיתוח והדרכה. בסיומו יבוצע תהליך השמה להייטק, ב-Experis Academy ימצאו עבור כל בוגר עבודה בתחום.

מדובר בתוכנית אינטנסיבית במיוחד, כזו שתכניס אתכם היישר לעולם משרות הייטק ותעזור לכם להתפתח ולהגיע לרמה הגבוהה ביותר בתחום דרך עשייה פרקטית. במהלך הקורס תעבדו על פרויקטים רבים, כולל פרויקט גמר הכולל פיתוח פתרון בינה עסקית, מקצה לקצה.

וכן, זה ידרוש 110 אחוז מאמץ מכם, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שגם אנשי Experis Academy יתנו את כל כולם עבורכם, כדי שתצאו לעולם העבודה עם ביטחון מלא ביכולות המקצועיות שלכם ותשתלבו בקלות בתפקידי BI Back-end, BI Front-end, Data Analyst, BI Analyst, qa, סייבר - אבטחת מידע ועוד.

זו ההזדמנות שלכם להיות חלק מעולם דינמי ומרתק. מוכנים לזה?

להגשת מועמדות לקורס שיקפיץ את הקריירה שלכם להייטק לחצו כאן >>

בשיתוף Experis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully