וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים להפוך לחלק מאחת החברות המובילות? מצאנו את הדרך לעשות זאת

בשיתוף Manpower

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:13

רעות חזן, מנהלת תחום האדמיניסטרציה בקבוצת Manpower, מציגה את מגוון האפשרויות העומדות בפניכם בתחום והליווי האישי והמקצועי שיעזור לכם לכל אורך התהליך. מוכנים לצעד הבא בקריירה?

בווידיאו: רעות חזן מקבוצת Manpower מסבירה על מגוון האפשרויות בעולם האדמיניסטרציה/אולפן וואלה!

כל זמן שעסקים קיימים - יהיה ביקוש לתפקידים אדמיניסטרטיביים ושירותי משרד.

מדובר בעולם דינמי, המשתנה בהתאם לצרכי השוק ולא מפסיק להציע אפשרויות מגוונות, והשתלבות בו היא כרטיס כניסה מצוין לתחומים המעניינים אתכם ואתכן.

רעות חזן, מנהלת תחום האדמיניסטרציה בקבוצת Manpower, מסבירה כי מדובר בעולם תוכן רחב, הכולל את כל קשת התפקידים וכיוון שההבדלים ביניהם עשויים להיות קטנים, נדרשת מומחיות והבנה עמוקה בתחום - בדיוק מה שתוכלו למצוא אצל יועצי ההשמה של Manpower.

ב-Manpower מחכות לכם כל סוגי המשרות בעולם האדמיניסטרציה: החל מתפקידי פקידות שאינם דורשים ניסיון מוקדם, דרך תפקידי מזכירות, מזכירות בכירה ובק-אופיס ועד לתפקידי ניהול בכירים, דוגמת ניהול משרד או עוזר/ת אישיים למנכ"לים בחברות המובילות במשק הישראלי או בחברות גלובליות.

בזכות מאגר המשרות הגדול, ב-Manpower יודעים להתאים לכם את המשרה הכי נכונה, על פי הכישורים שלכם, ולקדם אתכם באופן אפקטיבי מול החברות המגייסות. תוכלו למצוא לעצמכם את עולם התוכן שהכי מעניין אתכם, דוגמת משרדי עורכי דין, ראיית חשבון, הייטק, נדל"ן, אקדמיה, תעשיית המזון, עולמות השילוח ועוד, ולהפוך לחלק מאחת החברות המובילות בתחום.

יועצי ההשמה ילוו אתכם לכל אורך התהליך, משלב ההיכרות, דרך הכנה לראיונות עבודה, מרכזי הערכה ומבדקים, ועד למשא ומתן ולחתימה על החוזה, ואפילו אחרי הקבלה לעבודה. הליווי המקצועי והאישי יסייע לכם להבין מהי הדרך המוצלחת ביותר לבטא את היכולות שלכם מול המעסיקים הפוטנציאליים.

אז אם אתם מוכנים להתחיל לקדם את הקריירה שלכם בעולם האדמיניסטרציה ורוצים קשר אישי ומיוחד - שלחו לרעות קורות חיים למייל Reuth@manpower.co.il ושיהיה בהצלחה!

לחיפוש משרות בתחום האדמיניסטרציה לחץ כאן >>>

בשיתוף Manpower

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully