וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תשתנה ב-1 ביולי: חלון ההזדמנויות שאסור לכם לפספס

בשיתוף ManpowerGroup

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:14

צפו בקטע מתוך המשדר המיוחד "מדינה עובדת": תכנית החל"ת מתקרבת לסיומה ושוק התעסוקה יוצף מחדש במאות אלפים. רגע לפני שזה קורה - זה הזמן הטוב ביותר לחפש בו עבודה: "המעסיק לא ירצה עובד שבחר להישאר בחל"ת, אלא יעדיף אחרים"

בווידיאו: פאנל מתוך המשדר המיוחד "מדינה עובדת"/אולפן וואלה!

ב-1 ביולי שוק התעסוקה הישראלי עומד להשתנות. תכנית החל"ת תגיע לסיומה ומאות אלפים יחזרו לעבודה. עד אז, קיים חלון הזדמנויות שכדאי מאוד לנצל אותו אם אתם מחפשים איך להתניע את הקריירה שלכם מחדש.

בכך עסק המשדר המיוחד "מדינה עובדת", בשיתוף קבוצת Manpower. מנכ"לית החברה, מיכל דן הראל, הסבירה מדוע זה הזמן הטוב ביותר למצוא בו עבודה:

"הביקוש הולך וגדל והשוק צומח, ומצד שני מעסיקים מספרים שהם לא מוצאים עובדים בתחומים רבים. כשיגיע הרגע ב-1 ביולי, והביקוש יהפוך לגדול מההיצע, המעסיק לא יחפש את העובד שהייתה לו הזדמנות אבל בחר להישאר בחל"ת, אלא אחרים".

ב-Manpower מסייעים למועמדים למשרות השונות עם שיקוף שוק: "אנחנו מראים איפה הביקושים ירדו, איך עושים שינוי בקריירה, איך מנתחים אילו מיומנויות וניסיון צברנו עד עכשיו וכיצד זה יכול להתאים לנו להמשך הדרך".

מה השוק יציע מבחינת משרות ביום שאחרי הקורונה?

"עולמות התיירות והמסעדנות התכווצו, בעוד שבעולם המכירות יש ביקוש גדול וכך גם בתחומי המיומנויות הבין-אישיות, כמו משאבי אנוש ושירות לקוחות. התחומים הדיגיטליים, כמו ניתוח נתונים, הם חובה לכל חברה היום, אז גם שם יש צמיחה".

ומה טיפ הזהב שלך?

"קודם כל - להתחיל את התהליך. להכניס רגל בדלת, בלי חשש, גם אם הגדרות המשרה לא מתאימות לחלוטין לכישורים או לניסיון שלכם. לכו, תתראיינו, תבדקו ותנסו".

בפאנל השתתפה גם לימור שאקו, סמנכ"לית משאבי אנוש בישראכרט, שהסבירה על סיטואציית ההיצע והביקוש בחברה כיום: "יש לנו חוסר במוקדים. העובדים הצעירים צריכים להתייחס לעבודה הזו כעבודה לטווח ארוך, כמסלול לקידום וקריירה. 60 אחוז מהמנהלים בישראכרט התקדמו מהמוקדים. סבלנות חשובה. אנחנו ניתן את כל הכלים כדי שתצליחו - שעות גמישות, סביבת עבודה מתגמלת, מתאים לאימהות, אופציה לעבודה מהבית, רווחה, הדרכות, הכשרות. רק תבואו, ואנחנו מבטיחים שאתם תרצו להתקדם והשאר עלינו".

דרור דין, סמנכ"ל משאבי אנוש בקופת חולים מאוחדת, הוסיף בנושא: "היום נדרשים עובדים, החל ממזכרות ועד לתפקידים אחרים כמו סיעוד, שזה מקצוע מבוקש או עולמות הרוקחות. לא מעט אנשים רוצים להתפתח ולהתקדם וככל שנציע להם יותר אפשרויות - נגיע למקום הזה".

לחיפוש משרות בכל התחומים לחץ כאן >>>

בשיתוף ManpowerGroup
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully