וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הדבר הכי מסובך בעסק, אבל לנו יש את הפתרון בשבילכם

בשיתוף Talent Solution מקבוצת Manpower

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 8:53

חברות רבות נזקקות לפתרונות עבור פעילות חריגה, שאיננה חלק מההתנהלות השוטפת ומצריכה ניהול משל עצמה, ברמת הלוגיסטיקה, גיוס העובדים ותפעולם הנכון ועוד. חטיבת הפרויקטים של Talent Solutions מספקת את המענה, שייעל עבורכם את העבודה

ניהול פרויקט בשטח. ShutterStock
ניהול פרויקט מקצה לקצה/ShutterStock

אחד האתגרים המורכבים ביותר עבור מעסיקים הוא ניהול פעילויות שחורגות מהשגרה היומיומית של העסק לצד הצורך החשוב על שמירת העבודה השוטפת.

בדיוק לשם כך מציעה חטיבת הפרויקטים של Talent Solutions מענה בשני תחומים מרכזיים.

סיגל עזריאל, סמנכ"לית Talent Solutions, מסבירה: "אנחנו מתמקדים בתחום הפרויקטלי, בו כלולים פרויקטים נקודתיים עם התחלה וסוף ברורים, בין אם מדובר ביום או בשנה שלמה, וגם בתחום מיקור החוץ, האאוטסורסינג המלא. הפעילות יכולה להתנהל אצל הלקוח עצמו, או באתרים שלנו".

חטיבת הפרויקטים מייצרת פתרונות מגוונים ברמה העסקית שלה, כזו שמתפרסת בכל רחבי ישראל ומאפשרת מענה גמיש ורחב מבחינת קווי מוצרים רבים בתחומים שונים, כדוגמת לוגיסטיקה, תעשייה, שירות רפואי ועוד.

העבודה היא מול מגזרים ציבוריים, ממשלתיים או פרטיים. "אנחנו עובדים גם בפריסה מקומית וגם בפריסה רב-אתרית", מסבירה עזריאל. "יש לנו בשטח זרוע שאחראית גם על הפעילות הניהולית, המקצועית וגם על המשאב האנושי. ניהול הפרויקט דרכנו מתקיים מקצה לקצה, מתחילתו ועד סופו וזה מוריד את האחריות על הנושא מהמעסיק".

הפרויקטים כאמור, יכולים להיות שונים זו מזה גם מבחינת המודל העסקי והן מבחינת המודל התפעולי, הפתרון הוא -tailor-made. פעילות התפורה לצרכיו המדויקים של הלקוח אנו עוסקים לדוגמא בניהול מיקור חוץ של ועדות רפואיות, בהן יושבים רופאים שדנים בערעורים בנושא נכות עבודה ונכות כללית ומהצד השני של המתרס בהשגחה על בחינות בגרות עם אלפי בוחנים שמוצבים במאות בתי ספר: "בפעילות זו אנחנו מעסיקים מגוון רחב של מגזרים, גילאים ומקצועות ולכן יודעים גם לנהל בתרבויות השונות".

הרעיון הבסיסי והמקורי של שירותי outsourcing, יהנו ליעל את עבודתו של הארגון המזמין. "יש לדאוג שהמהלך יתבצע כראוי ,בצורה יעילה ובשקיפות מלאה", אומרת עזריאל ומוסיפה "הן מבחינת הארגון והן מבחינת העובדים אשר מבצעים את המשימה, כאשר מיקור החוץ נעשה בצורה כזו ובמטרה להשיג תוצאות טובות כל הצדדים יכולים להרוויח מכך, ובגדול.

"אנחנו לא פועלים ב גישה של 'שגר ושכח'. עובדי ה-outsourcing ממשיכים לשמור על קשר רציף עם חברת האם, אשר מתחייבת לעמידה ביעדים מוגדרים, ספציפיים וברורים לחלוטין. לכל עובד יש כתובת לפנות אליה ובודאי לארגון אשר מקבל את השירות".

סטודנטים לומדים בכיתה. ShutterStock
מוועדה רפואית ועד השגחה על בגרויות/ShutterStock

מה כולל ניהול הפרויקט?

הכל, מהניהול המקצועי של האנשים ועד רמת ענייני היומיום. אנחנו אחראים על ביצועים, הפקת דו"חות, פגישות סטטוס עם לקוחות וניהול אסטרטגיית עבודה המבוססת על המודל העסקי שהלקוח מכוון אליו. המטרה היא תמיד להתחבר לרצונות של הלקוח ולכן לכל פעילות אנחנו ממנים מנהל פעילות, שמעליו יש לנו זרוע שמפקחת על הכל ברמת המקרו".

לסיום, מהם שני הפתרונות המשמעותיים שחברה בעלת ניסיון בניהול פרויקטים מציעה למעסיקים?

"הצורך יכול להיות ארוך טווח או נקודתי. אנחנו בשוק דינמי בו ללקוחות רבים יש פעילות חריגה ולא שוטפת, כמו הקמת מערך מסוים, כניסה לשוק חדש, פעילות עונתית וצורך מידי וגמיש שלא תמיד חלק מליבת העשייה אך מהווים שירותים נלווים חשובים לא פחות. חשוב לבחור בחברה המסוגלת לספק את כל קשת הפתרונות".

בשיתוף Talent Solution מקבוצת Manpower

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully