וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמדים להייטק: הפרויקט הצה"לי שיפתיע אתכם

בשיתוף Experis

21.2.2021 / 10:21

Experis Academy מאתרת טאלנטים בעלי פוטנציאל למקצועות הטכנולוגיים ובעזרת הכשרות מתקדמות, הדרכות מיוחדות וליווי צמוד, עוזרת להם להשתלב במשרות מתגמלות ולפתח קריירות מרתקות. הכירו את החברה שמקרבת את עולם ההייטק לכל פינה בישראל

בווידיאו: איך משתלבים בעולם ההייטק המקומי בהצלחה?/אולפן וואלה! NEWS

עולם ההייטק הישראלי הוא מהמפותחים ביותר שיש, מקום בו צעירים מוכשרים יכולים ליהנות מתפקידים מתגמלים ולהתקדם לקריירות מרתקות, בארץ ובחו"ל.

אם גם אתם מעוניינים בקריירה בהייטק - זה בדיוק הריאיון שכדאי לכם לצפות בו. רותם מיטיב, מנהלת המכירות של Experis Academy, מסבירה על החזון להנגשת קריירה בהייטק לכולם וכיצד הדבר משתלם הן למעסיקים והן למועמדים.

מהי Experis Academy?

"Experis היא חברה גלובלית, עם למעלה מ-50 סניפים ברחבי העולם. Experis Academy היא החטיבה האמונה על הכשרות מתקדמות והדרכות במקצועות הטכנולוגיים. אנחנו מאתרים טאלנטים, עם פוטנציאל ויכולת להיכנס למקצועות טכנולוגיים ומשלבים אותם אצל מגוון הלקוחות שלנו".

למה צריך לעשות הסבות להייטק?

"הרבה מבוגרי התארים בישראל לא עוסקים בתחום אותו למדו או לא מתעניינים במקצוע בו הם עוסקים. המעסיקים מקבלים מאיתנו עובד שעובר הכשרה, מגיע עם רקע ומביא עמו סל נרחב של ידע. החזון שלנו הוא להפוך את ההייטק לנגיש לכולם. הבוגרים שלנו מקבלים ליווי מקצועי ואישי בכל שלבי הכניסה שלהם לתפקיד וכל התהליך הופך לקל ונעים יותר, לכל הצדדים".

ואיך באמת מתנהל החזון הזה, של מתן האפשרות לקריירה בהייטק לכל אחד?

"יש לנו פרויקט בשם Code Negev, בשיתוף אשכול רשויות הנגב המזרחי והמשרד לפיתוח הנגב והגליל. המטרה היא להנגיש את לימודי התוכנה בפריפריה. תכנית נוספת נקראת 'לוחמים להייטק'. היא קמה בשיתוף תכנית עתידים, יחידה 8200 ומפקדת זרועות יבשה בצה"ל. אנחנו מאתרים לוחמים מצטיינים לקראת שחרור ומכשירים אותם אצלנו. המשותף לכל ההכשרות האלה הוא איכות האנשים, תוך מיון קפדני ובנוסף, המוכוונות לתעסוקה - ככה נמדדת אצלנו הצלחה".

אילו סוגי חברות מעסיקות את הבוגרים שלכם?

"החל מחברות קטנות, סטארט-אפ שרק נמצא בתחילת הדרך, ועד לחברות ענק, חברות ביטחוניות בישראל ועוד".

לפרטים על גיוס בוגרי ההכשרות שלנו במסלולי לוחמים להייטק QA & Automation, Code;Negev Full Stack, משלול פיתוח ב-Java, פיתוח מערכות BI ועוד, צרו קשר >>

בשיתוף Experis
  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully