וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגישים שהגיע הרגע שלכם למשרה בכירה? זו ההזדמנות שחיכיתם לה

בשיתוף ManpowerGroup

16.12.2020 / 8:29

אם אתם חולמים על הצעד הבא בקריירה, אתם זקוקים למקום בו אפשר למצוא משרות חדשניות ומרתקות, שמתעדכנות בכל יום ולצוות שילווה אתכם לאורך התהליך, עד שתשיגו את המשרה הנחשקת. ב-Manpower Professional תמצאו בדיוק את מה שחיפשתם. צפו

בווידיאו: איפה מחפשים ומוצאים משרות בכירות במשק?/אולפן וואלה! NEWS

אם אתם מרגישים שהגיע הרגע שלכם להתמודד על משרה בכירה ומרתקת - זו ההזדמנות הגדולה שלכם.

שני חנן, מנהלת צוות ב-Manpower Professional, חטיבה המתמחה בתהליכי גיוס והשמה של דרגי ניהול ביניים וניהול בכיר עד מנכ"לות, מספרת: "בכל יום מתעדכנות באתר שלנו מגוון של משרות. כיום למשל, פתוחות משרות מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי סחר בכירים, מנהלי תחום, אנליסטים, Costumer Success, אי-קומרס, ניהול שירות ומרקום וכמובן, כל עולמות הדיגיטל".

הדיגיטל הוא התחום הנחשק, החם והחדשני ביותר כרגע ולצדו אתם יכולים למצוא שלל אפשרויות בעולמות השיווק, המכירות והשירות והכל עם Manpower, שמעניקה לכל מועמד ליווי מלא לכל אורך התהליך: "המועמדים של היום הופכים ללקוחות של מחר, מה שמעיד על קשר אישי ושביעות רצון מצדם", אומרת שני. "אנחנו יודעים לזהות את צרכי הלקוח והמועמד ולעשות התאמה מושלמת".

כל התפקידים שתמצאו ב-Manpower Professional הם חדשניים, מרתקים ומלאי השפעה, ובכל יום מגיעים טייטלים חדשים. שם המשחק הוא מהירות, וחדשנות ותוכלו ליהנות מהם בזכות הקשר העמוק וההיכרות הנרחבת של הצוות עם ארגונים ואנשי מפתח בתעשייה, מה שמאפשר שימוש נכון בנטוורקינג, חיבור מועמדים לארגונים, פתיחת דלתות ויצירת הזדמנויות.

אז בואו למסע משותף, לחיפוש המשרה הבאה שלכם. ושיהיה בהצלחה!

למשרות בתחומים שונים ולשליחת קורות חיים הקליקו כאן

בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully