וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהר, לפני הסגר הבא: זו הדרך להתקדם בחיים

בשיתוף EXPERIS IT

15.11.2020 / 7:34

זו תקופה מלאה באתגרים וגיוס עובדים בתעשיית ההייטק הוא בהחלט אחד מהם. זוהר בנימין, מנהלת תחום הלקוחות הגלובליים בחטיבת Experis IT, מסבירה על המודל הייחודי והגמיש של החברה, הלקוחות שמרוויחים מכך והדרך לבצע את כל תהליך הגיוס מרחוק

בווידיאו: איך מגייסים עובדים למשרות נחשקות דווקא בימי קורונה?/אולפן וואלה! NEWS

חוסר הוודאות של תקופת הקורונה הוביל ללא מעט קשיים במגזר העסקי, כולל בתחום גיוס העובדים בתעשיית ההייטק. על מנת להבין את המצב ואת השינויים שנעשו כדי להתמודד איתו הגיעה לאולפן זוהר בנימין, מנהלת תחום הלקוחות הגלובליים של חטיבת Experis IT, האחראית על גיוס טכנולוגי בחברת Experis ישראל.

"יש ל-Experis מספר קווי עסקים", הסבירה בנימין. "שירותי הגנת סייבר, הסבה והכשרה לאקדמאים בתחומי ההייטק, הקמה וניהול פרויקטים באופן מלא ואנחנו, Experis IT, שעוסקים בגיוס, השמה והעסקה במיקור חוץ בעולמות הטכנולוגיים".

החברה, לה כ-50 סניפים ברחבי העולם, עובדת עם מגוון לקוחות רחב דוגמת חברות הייטק וסטארט-אפים, בנקים, משרדים ממשלתיים ועוד. "עדיין אי אפשר לדעת לאן בדיוק ילכו הדברים", הוסיפה בנימין, "אבל ראינו שבחודשי הקיץ, למרות העלייה בתחלואה והגל השני יש התייצבות בכמות המשרות הפתוחות בשוק ההייטק. בגל השני, חברות ההייטק היו הראשונות להסתגל למצב בכל הנוגע לעבודה מרחוק וגיוס עובדים".

למעשה, אומרת בנימין, כיום עוברות החברות הללו למודלים הרבה יותר גמישים. אם בעבר העסקה במיקור חוץ הייתה יותר נפוצה בקרב הלקוחות הגלובליים, כעת זה קורה גם בחברות קטנות "וזה הגיוני, כי זה חוסך משאבים רבים בגיוס העובדים. אנחנו ממשיכים לגייס עובדים במודל ההשמה וכשאין תקנים אנחנו מאפשרים לחברות האלו לגייס את האנשים דרכנו במודל של מיקור חוץ".

ומה קורה ב-Experis בזמן הזה?

"לקחנו את זה צעד אחד קדימה, כדי לתת גמישות ללקוחות ולשלב בין שני המודלים. אנחנו נגייס ונאתר את העובדים ונעסיק אותם במיקור חוץ, וברגע שלחברה נפתח תקן רלוונטי, יש לה את האופציה לבחור האם להמשיך במיקור חוץ או לעבור למודל ההשמה".

מי החברות שהכי חשופות לסיכון במשבר הזה?

"סטארט-אפים, שלצערנו אם הם לא יצליחו לגייס עכשיו את ההון הנדרש להם, לא ישרדו. שוק ההייטק מושפע כמובן ישירות מהמצב בעולם".

איך אתם ב-Experis ערוכים להתמודדות עם גיוס בתקופת הסגר, שהיא מאתגרת עבור כולם? איך מראיינים מועמדים?

"מפתיע לראות כמה קל לנהל כיום תהליך גיוס מלא מרחוק. מתחילת המשבר ועד היום גייסנו למעלה מ-300 אנשי הייטק וטכנולוגיה. מערכות היחסים שלנו עם הלקוחות הן ארוכות טווח, עם היכרות מעמיקה שעוזרת לנו להכיר ולאתר את המועמדים המתאימים, ולהציע את הפתרונות הנכונים בזמן הנכון".

לגיוס אנשי הייטק וטכנולוגיה בהתאמה אישית פנו אליי

לפרטים ושירותים נוספים של Experis >>

בשיתוף EXPERIS IT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully