וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצירתיות בהעסקה - פתרונות למעסיקים ברוח התקופה

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

16.11.2020 / 7:33

משרות מלאות או אפשרות לעבודה של שעה-שעתיים בשבוע ומעטפת מלאה הן למעסיק והן לעובד. כמו כל תחום אחר, גם עולם התעסוקה התאים את עצמו למצב. רן קונסטנטין, סמנכ"ל בקבוצת Manpower, הגיע לאולפן על מנת להסביר על השינויים שנעשו

בווידיאו: בהתאמה למצב - האפשרויות החדשות בעולם התעסוקה/אולפן וואלה! NEWS

בתקופה של חוסר ודאות כמו זו העוברת עלינו בחודשים האחרונים, יש צורך להסתגל לשינויים באופן מהיר ומקצועי. גם עולם התעסוקה משתנה ומתאים את עצמו לרוח התקופה ורן קונסטנטין, סמנכ"ל בקבוצת Manpower, הגיע לאולפן על מנת להסביר על השינויים הללו והדרכים בהן נוכל למצוא את המשרה הבאה שלנו.

"בחרנו לייצר פתרון שלא היה פה עד כה. משהו חדשני, שמאפשר גמישות בלתי רגילה", סיפר קונסטנטין על פתרונות התעסוקה הייחודיים של Manpower לתקופה הנוכחית. "מעסיק יכול היום להיעזר בנו כדי למצוא עובד לשעה או שעתיים בשבוע, או מצד שני למצוא גם עובדים למשרה מלאה. הכל על פי הצרכים וההגדרות של המעסיק".

קונסטנטין הוסיף: "אנחנו מבינים שהרבה עסקים היום עובדים מהבית וחלק אחר מהמשרדים והבאנו גם פה בשורה חדשה. אנחנו מעמידים עבור העסקים הללו מתחם של Manpower, עם עמדות עבודה מאובזרות, כך שהעובדים שאותה חברה מבקשת להעסיק, יכולים לעשות את הפעילות שלהם מהמשרדים שלנו. ככה מייצרים פתרון מעטפת, שמאפשר גמישות ברמת היקף ושעות העבודה וגם נותן למעסיק את האפשרות להחליט האם העובד יישב אצלנו או אצלו".

איך מתאימים את הפתרון הנכון והמדויק לכל לקוח?

כאשר מעסיק מבקש להעסיק עובדים, הוא מתבקש להשיב על מספר שאלות. בתקופת הקורונה חשוב לדעת האם ישנם אתגרים מיוחדים אצל המעסיק. השלב הבא הוא לשלוף מבין מאגר המועמדים של Manpower בצורה מדויקת וכירורגית את המועסק הנדרש למשימה הספציפית שהמעסיק הגדיר.

כיצד ומדוע פתרונות התעסוקה הללו משתלמים גם עבור העובדים?

בעקבות החלטת הממשלה ישנם לא מעט עובדים שבוחרים היום לשבת בבית ולקבל דמי אבטלה. מבחינתנו זו טעות, כיוון שעובד שנמצא בשוק התעסוקה מעשיר את ארגז הכלים שלו, יכול לעבור בין כמה מעסיקים, להתנסות במערכות טכנולוגיות חדשות וללמוד דברים נוספים. בלא מעט מקרים, ההזדמנויות הללו יכולות לקחת את הקריירה לכיוון חדש.

למידע נוסף למעסיקים לחץ כאן

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup
  • עוד באותו נושא:
  • עבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully