וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירים את תעשיית המיליונים הכי שווה בישראל?

בשיתוף ManpowerGroup

18.10.2020 / 11:47

אם אתם בעלי תואר מדעי או תארים מדעיים מתקדמים ומחפשים את המשרה הבאה שלכם בעולם הביוטק, הגעתם למקום הנכון. בעזרת ליווי מקצועי ואישי ומאגר משרות נרחב המתעדכן מדי יום, יועצי ההשמה המומחים של Manpower יצעדו אתכם יד ביד, כל הדרך לתפקיד הנחשק

בווידיאו: איך מוצאים עבודה בעולם הביו-טק?/אולפן וואלה! NEWS

יש לכם תואר מדעי או תארים מדעיים מתקדמים? אם אתם בעלי ניסיון בעולם הביוטק או מגיעים היישר מהלימודים? אם גם אתם מחפשים את המשרה הבאה שלכם הגעתם למקום הנכון.

גילי פחימה, מנהלת תחום הביוטק בקבוצת Manpower ישראל, מסבירה: "זה עולם מרתק ומתפתח, הנמצא בצמיחה מדי יום. בתעשייה מושקעים בכל שנה מאות מיליוני דולרים בארץ ובעולם לטובת מחקר ופיתוח, ייצור, מחקרים קליניים ופרה-קליניים, מדיקל, רוקחות ועוד".

Manpower עוברת בתעשיית הביו-טכנולוגיה מול מאות לקוחות מעולם הפארמה, ציוד רפואי, חברות סטארט-אפ, מעבדות ומוסדות אקדמאים, רפואיים, ציבוריים ופרטיים, תעשיית המזון ואגרונומיה, ומציעה מגוון רחב של משרות המתעדכנות מדי יום.

אילו משרות תוכלו למצוא? עובדי מעבדות מחקר ופיתוח, מנהלי פרויקטים בעולם המחקרים הקליניים, המזון והאגרונומיה, מנהלי הבטחת איכות, ייעוץ מדעי, אנליטיקאים ועוד.

מאגרי המשרות שלנו הם הגדולים ביותר בארץ והליווי המקצועי והאישי של צוות יועצי ההשמה המובחר, המתמחה בתחום הביוטק, יסייע לכם רבות בבחירת המקום הנכון עבורכם. משלב ההיכרות, דרך ההכנה לראיונות ועד חתימת החוזה, נלך אתכם יד ביד, עם חיוך גדול ולאורך כל הדרך. במציאות כמו שלנו, מסע משותף כזה מהווה פקטור הכרחי ויעיל בתהליך חיפוש העבודה.

למשרות בתחומים שונים ולשליחת קורות חיים הקליקו כאן

בשיתוף ManpowerGroup
  • עוד באותו נושא:
  • ביוטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully