וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 טיפים שיקרבו אתכם למשרה נחשקת במיוחד

בשיתוף EXPERIS IT, בשיתוף EXPERIS IT

5.8.2020 / 15:14

במשבר העכשווי, הכוח בשוק התעסוקה עבר מהמועמדים אל המעסיקים, והתחרות על כל משרה גדולה, בטח בימים אלה. איך תדאגו שישימו לב דווקא אליכם? ליהי וייס, יועצת לגיוס טכנולוגי בחברת Experis, עם הטיפים שאתם חייבים להכיר

בווידיאו: ליהי וייס עם הטיפים למציאת עבודה בהייטק/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

במשבר העכשווי, הכוח בשוק התעסוקה עבר מהמועמדים אל המעסיקים. הסיטואציה שנוצרה מובילה כיום לתחרות הולכת וגדלה בין מועמדים רבים על כל משרה פנויה ולכן, חשוב שתכירו כמה טיפים שיעזרו לכם לבלוט לעיניי המגייסים.

ליהי וייס, יועצת לגיוס טכנולוגי בחברת Experis, המתחמה בגיוס והשמה לתחום ההייטק והטכנולוגיה, מציעה לכם לשים לב לכמה דברים שיעזרו לכם להשיג את המשרה הבא בתחומי פיתוח תוכנה ובדיקות, חומרה ואלקטרוניקה, סייבר ואבטחת מידע, IT ועוד.

שפרו את פרופיל הלינקדאין:

מגייסים מחפשים בלינקדאין מילות מפתח וביטויים מקצועיים. לכן, כדאי לפרט על הטכנולוגיות והכלים בהם השתמשתם בכל תפקיד. אל תחסכו בפירוט התפקידים - ככל שתסבירו יותר, ההתאמה למשרה החדשה תהיה ברורה יותר ואם החיפוש שלכם לא דיסקרטי, סמנו בפרופיל שאתם פתוחים להצעות עבודה. יועצי הגיוס של Experis יכולים לעזור לכם לבנות פרופיל לינקדאין יעיל.

פנו רק למשרות רלוונטיות:

אל תירו באפלה. בתקופת משבר כמו זו, אין טעם להגיש מועמדות למשרות שלא מתאימות לכישורים שלכם. המעסיקים מוצפים בקורות חיים של מועמדים מתאימים ויפסלו אתכם במהרה. הזמן והמיקוד שלכם ייגזלו עבור משרה שלא תוכלו לקבל, במקום להיות מושקעים בחיפוש אחר משרה שמתאימה.

ודאו שציפיות השכר ריאליות:

בצעו מחקר ברשת כדי לבדוק את טווח השכר לתפקיד, לפי ותק ויכולת. דרישות גבוהות מדי, שאינן מחוברות למצב השוק הנוכחי, יכולות לפסול אתכם במהרה.

דעו איפה לחפש משרות:

חברות רבות מפרסמות משרות בלינקדאין או פייסבוק. בכלל, ברשת יש מקורות רבים לחיפוש משרות, כולל אתרי דרושים, אבל כאשר אתם פונים למשרה דרך חברת השמה דוגמת Experis, אתם נהנים מייעוץ וליווי צמודים, שמשפרים את הסיכויים שלכם לקבל את המשרה.

Experis עובדת עם מאות מעסיקים ויש לחברה עשרות משרות פתוחות. לאחר אופטימיזציה של קורות החיים ופרופיל הלינקדאין שלכם, ב-Experis ידאגו להגיש אתכם בו זמנית לכל המשרות הפתוחות המתאימות, כדי לקצר ולייעל את תהליך מציאת העבודה.

למשרות בתחום ההייטק והטכנולוגיה ולשליחת קורות חיים הקליקו כאן

בשיתוף EXPERIS IT, בשיתוף EXPERIS IT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully