וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו להצטרף לאנשים שנלחמים בקורונה: ככה מוצאים עבודה נחשקת בעולם הרפואה

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

16.8.2020 / 10:28

בשנים האחרונות הולכת וגוברת הבנת חשיבות השירות בעולם הרפואה ואם גם אתם חולמים להיות חלק ולמצוא משרה מתוך מגוון ענק של אפשרויות, צרו קשר עם סניף בריאות ורפואה בקבוצת Manpower. מנהלת הסניף איילת מירון מסבירה על כל מה שתוכלו להרוויח

צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

חולמים על משרה בתחום הרפואה או הפרא-רפואה? מחפשים דרך להשתלב במגוון הענק של האפשרויות בתחומי השירות או האדמיניסטרציה של העולם הרפואי? זה המקום בשבילכם.

איילת מירון היא מנהלת סניף בריאות ורפואה בקבוצת Manpower, והיא מספרת על האפשרויות הנרחבות והליווי הצמוד של כל מועמד, בדרך לתפקיד הנכון עבורו.

סניף בריאות ורפואה מתמחה בגיוס רופאים, אחיות, רוקחים, עובדות סוציאליות וגם, מזכירים/מזכירות רפואיים, נציגי שירות, יועצי מכירה, מנהלי מרפאות ועוד.

בשנים האחרונות, תפקידים בארגונים רפואיים מאופיינים כיציבים, קבועים ודינמיים, לא מעט בזכות ההבנה העולה בנוגע לחשיבותו של שירות מיטבי ומקצועי בעולם הרפואה.

ב-Manpower יסייעו לכם במציאת עבודה בשלל ארגונים רפואיים, כולל בתי חולים, קופות חולים, מכונים, מעבדות, מרפאות פרטיות ואחרים.

כל גיוס לעולם הזה דורש ניסיון והיכרות מעמיקה איתו ועם השינויים והפיתוחים החדשים שבו, בדיוק מה שסניף בריאות ורפואה ב-Manpower מציע, עם יועצים שמכירים היטב כל מועמד ויודעים לבנות עבורו את התפקיד המושלם דרך סקירת התפקידים הקיימים בשוק, התאמת התפקיד לכישורים הרלוונטיים, סיוע בתהליך המיון, טיפים מקצועיים וליווי עד לכניסה החלקה לתפקיד.

למשרות בתחום בריאות ורפואה לחצו כאן >>>

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup
  • עוד באותו נושא:
  • רפואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully