וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שואלים, המומחה עונה: מה צריך לדעת על חיפוש עבודה

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

14.7.2020 / 11:11

ביקשנו מכם, הגולשים, להעלות שאלות בסטורי באינסטגרם. חני יעקב סמנכ"לית בקבוצת Manpower ומנהלת חטיבת Professional, סיפקה את התשובות. קיבלנו מכם המון שאלות מעולות, אז הנה חלק 1: האם לחפש עבודה עכשיו, כמה כסף מקובל לבקש, מה עושים אם אין לי ניסיון ועוד

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

האם זו תקופה טובה לחפש עבודה? כמה כסף מקובל לבקש על משרה מסוימת? מה אני עושה אם אין לי ניסיון?

ביקשנו מכם, גולשי וואלה!, לשאול את השאלות בסטורי באינסטגרם. חני יעקב, סמנכ"לית בקבוצת Manpower ומנהלת חטיבת Professional, סיפקה את התשובות. קיבלנו מכם המון שאלות נהדרות, אז הנה חלק 1:

האם זו תקופה טובה לחפש עבודה עכשיו?

זו תקופה מאתגרת, שמביאה איתה הזדמנויות חדשות. זה זמן מצוין לחשבון נפש והסתכלות על ניהול הקריירה שלנו. האם אנחנו מרוצים מהמסלול שבחרנו או רוצים לעשות שינוי. כדאי גם לנצל את הזמן ולחדד מיומנויות, לעבור הכשרות מקצועיות ולהרחיב את הידע המקצועי שלנו.

אני QA בחברת הייטק. הציעו לי לקבל הטבות שוות ערך לכסף. מה מקובל לבקש?

ישנן לא מעט הטבות שהן שוות ערך לשכר. לדוגמה, ימי חופש נוספים, מעבר למה שהחוק קובע, קרנות השתלמות, מימון קורסים והכשרות, החזרי הוצאות של נסיעות ואוכל, תשלום ימי מחלה מהיום הראשון, גמישות בעבודה מהבית, בונוסים שונים ואופציות. אספו מידע על הארגון אליו התקבלתם והבינו מה גבולות הגזרה המקובלים בו.

עבודת צוות במשרד. ShutterStock
הטבות שוות ערך לכסף בחברת הייטק - מה האפשרויות?/ShutterStock

אני רוצה לחפש עבודה כמנהל פרויקטים, אך אין לי ניסיון. האם יש טעם לנסות בימים אלו לחפש עבודה בתחום?

תמיד כדאי לנסות. יש תפקידים שאינם דורשים ניסיון קודם ואין לדעת מה הערך המוסף שהמעסיק מחפש, שדווקא אתה תוכל להביא איתך. מומלץ להתמקד בארגונים גדולים, בהם מגוון הדרגים המבוקשים הוא רחב והם ערוכים להכשרה וחניכה של עובדים בתחילת דרכם.

קודמתי לתפקיד חדש. איך אפשר לדעת כמה אני אמור להרוויח במשרה החדשה?

בודקים מה השכר הממוצע במקומות אחרים למשרה דומה ומקבילה, כמובן ביחס לוותק שלכם, ולשעות העבודה הנדרשות מכם. אפשר לבדוק ברשתות החברתיות, פורומים מקצועיים, מכרים מהתחום או באתרים כמו של Manpower, המחזיקה טבלאות שכר מעודכנות.

למשרות במגוון תחומים ולשליחת קורות חיים הקליקו כאן

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully