וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלושה הילוכים: הטיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה במהירות

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

22.6.2020 / 7:16

בנייה נכונה של קורות החיים, הכנת שיעורי בית לפני ריאיון העבודה וניהול ממוקד של חיפוש העבודה - אלו השלבים החשובים אשר בזכותם אפשר להניע את הקריירה מחדש. אורית בראון, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת Talent המתמחה ביעוץ וניהול קריירה, עם כל ההסברים

צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

אם איבדתם את העבודה בגלל הקורונה, נתקעתם בין משרות או אתם פשוט מתקשים למצוא לעצמכם מקום - אל תתייאשו! בשלושה הילוכים פשוטים, אפשר להניע את הקריירה מחדש ולגרום לדברים להתחיל לזוז שוב. אז איך עושים את זה נכון?

ראשית, עליכם לבנות את קורות החיים שלכם כמסמך שיווקי, כדי שיזמינו אתכם לריאיון העבודה. בקורות החיים שלכם, אתם לא רק הביוגרפיה, אלא המוצר עצמו ולכן עליכם להציג בצורה ברורה ואחידה את כל מה שיש לכם להציע. הדגישו נקודות חוזקה, מומחיות והישגים שצברתם עד כה בקריירה. טיפ: הוסיפו בתחילת קורות החיים תקציר. הוא עוזר למראיין להבין מהר ונכון אילו כישורים ואיזה ניסיון יש לכם.

ההילוך השני הוא הכנת שיעורי הבית לפני ריאיון העבודה. צריך לעשות מחקר, כדי שתבינו לאיזה תפקיד אתם מתראיינים, באיזו חברה בדיוק, מה היא עושה, מה תהליך המיון שלה ומי עומד לראיין אתכם. כשתגיעו לריאיון עצמו, הפגינו את הידע הזה. זה ייתן למי שיושב מולכם ביטחון להמשיך בתהליך אתכם, וזה יוצר רושם טוב ומעיד על מוטיבציה. ההכנה העצמית חשובה ואתם צריכים להגיע לריאיון עם תשובות מוכנות ולהתאים את היתרונות והחסרונות שלכם לתפקיד. ככל שתגיעו מוכנים יותר, ככה תהיו חדים ומרשימים והסיכויים לקבל את המשרה יעלו.

ההילוך השלישי הוא בניית תכנית ממוקדת לחיפוש עבודה - אתם צריכים לדעת מה אתם מחפשים, באיזה ארגון ותפקיד. לחפש עבודה זו עבודה ולכן חשוב לפנות לכך זמן בכל יום. דרך נכונה לעשות זאת היא לפתוח אקסל למעקב אחרי המשרות שפניתם אליהן. חפשו במקביל בכל הערוצים - אתרי דרושים, חברות השמה ורשתות חברתיות. הפעילו את הנטוורקינג שלכם, כך תיחשפו למשרות שלא מפורסמות "בחוץ". דברו עם אנשים שאתם מכירים, צרו קשרים חדשים ותישארו פעילים בקבוצות, קהילות ופורומים מקצועיים, שם אולי תמצאו מישהו שמחפש בדיוק את מה שיש לכם להציע.

פרואקטיביות, יצירת קשרים וניהול תהליך החיפוש הם המפתחות להצלחה. אנחנו חיים בעולם של היצע וביקוש ולכן חשוב להיות אופטימיים, שמחים ומלאי אנרגיות. בהצלחה!

למשרות במגוון תחומים ולשליחת קורות חיים הקליקו כאן

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully