וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא קסם: הדרך הכי פשוטה לקבל המון הצעות עבודה

בשיתוף חברת Experis, בשיתוף חברת Experis

31.5.2020 / 13:37

"גם בימי הקורונה מועמדים מקבלים מאיתנו 5-6 הצעות רלוונטיות בתחום העיסוק שלהם וזה המון", אומר חן דנטס, סמנכ"ל חטיבת Experis IT - חטיבת ההשמה להייטק וטכנולוגיה של חברת Experis , שמספר על יתרונות חיפוש העבודה באמצעות חברת השמה

איש עובד על מחשב לפטופ בבית קפה. ShutterStock
בימי משבר וחוסר ודאות כדאי להיעזר ביתרונות הגדולים שיש לחברת השמה בעלת מומחיות ספציפית בתעשיית ההייטק/ShutterStock

משבר הקורונה גרם להקפאת הפעילות ולצמצום כוח האדם בחברות רבות בישראל. ענפים רבים במשק נפגעו ובענפי ההייטק והטכנולוגיה נרשמה אמנם האטה בגיוסים, אך מרבית החברות נותרו פעילות, בעיקר בתחום המדיקל, הסייבר והאוטומוטיב. "הגיע אלינו מועמד בן 44 שהתחיל תהליך ב-15 במרץ וב-27 במרץ כבר החל לעבוד במקום עבודה חדש", מספר חן דנטס, סמנכ"ל חטיבת IT - חטיבת ההשמה להייטק וטכנולוגיה של חברת Experis, "הוא עבד בתפקיד זוטר בתחום מערכות המידע, ובשיא משבר הקורונה התקבל דרכנו לעבודה וקודם לתפקיד ניהולי בתנאים משודרגים".

זאת דוגמה אחת מבין רבות למהירות שבה ניתן למצוא עבודה בעזרת חברת השמה, אפילו בימי משבר וחוסר ודאות, וזאת בזכות היתרונות הרבים שיש לחיפוש עבודה באמצעות חברת השמה בעלת מומחיות ספציפית בתעשיית ההייטק.

התאמה מדויקת אל קורות החיים וכמות גדולה של הצעות עבודה

אם אתם מחפשים עבודה בכוחות עצמכם, סביר להניח שאתם מתחזקים פרופיל עסקי ברשתות החברתיות, מעדכנים קורות חיים, בודקים לוחות לחיפוש עבודה , נעזרים בחברים ובמכרים ומנצלים את הנטוורקינג שלכם כדי למצוא משרה טובה יותר. אך גם אם ממש "תעבדו" בזה, מגוון המשרות שתיחשפו אליהן יהיה מצומצם ואולי אף לא רלוונטי לעומת יכולת הפעולה והקשרים של חברת השמה.

"אנחנו מאפשרים למועמדים להגיע לשכר ולתפקידים שיקדמו אותם בשוק העבודה", אומר דנטס, "יש לנו צוות מאוד מיומן, שיודע לדבר בשפה טכנולוגית הן עם המועמדים והן עם המעסיקים הפוטנציאליים. מועמדים מקבלים מאיתנו 5-6 הצעות רלוונטיות בתחום העיסוק שלהם, גם בימי משבר הקורונה - וזה המון. לפני ההאטה במשק המועמדים קיבלנו אמנם יותר הצעות, אך כבר עתה אנחנו מצליחים לפתוח בפניהם יותר ויותר אפשרויות רלוונטיות וזה ילך וישתפר ככל שהשוק המקומי והגלובלי יתאושש מהמשבר".

עבודה משרדית באופן ספייס. ShutterStock
"השליטה שלנו בדיסציפלינות של החברות השונות מאפשרת למחפשי העבודה לקבל מספר הצעות מחברות מקבילות באותו תחום"/ShutterStock

"אחת הסיבות לכך היא, הגמישות שאנו מאפשרים למעסיקים איתם אנחנו עובדים בשיטת העבודה מולנו - בין אם השמה במשרה קבועה או ב-Outsourcing זמני/ קבוע, שמאפשרת ללקוחותינו המעסיקים להתמודד עם חוסר הוודאות בתקופת המשבר ולגייס באפיק שנוח להם".

"המערכות שאנו משתמשים בהן, מייעלות את היכולת שלנו לאתר מועמדים", מוסיף דנטס, "יש לנו מאגר של יותר מ-200 אלף מועמדים בתחום ההייטק והטכנולוגיה ואנו יודעים לעשות התאמות מדויקות בזכות יכולת ההעמקה של הצוות במאגר יחד עם שימוש בכלים של בינה מלאכותית המאפשרים לנו להציג למועמדים את המשרות התואמות בצורה הטובה ביותר את כישוריהם.

לצד העבודה על המאגר, Experis IT משתמשת במקורות מידע ברשתות החברתיות, אם בעבר השימוש היה בעיקר ב-LinkedIn, אנו מזהים שבעידן ה-Head Hunting למשרות טכנולוגיות, נעשה שימוש בפלטפורמות דוגמת GitHub ו-StackOverflow, שאינן בהכרח מזוהות דווקא עם חיפוש עבודה. כל אלה מסייעים לנו לאתר מועמדים בעלי כישורים המתאימים למשרות פתוחות גם אם הם לא מחפשים עבודה בצורה אקטיבית ולהציע להם שדרוג לתפקיד".

פרופיל חיפוש רחב יותר

יתרון נוסף של חיפוש עבודה דרך חברת השמה דוגמת Experis הוא ביכולת להתקבל למשרה המתאימה לכישוריכם אך כזאת שלא חשבתם עליה מלכתחילה. מכיוון שחברת ההשמה עובדת עם מאות לקוחות מגייסים, יש לה יכולת לראות תמונה רחבה יותר ולהציע לכם, מחפשי העבודה, משרות שיתאימו למגוון המיומנויות והיכולות שלכם.

"הניסיון והוותק שלנו בתעשייה ייצרו לנו מאגר גדול של מעסיקים ומועסקים, והשליטה שלנו בדיסציפלינות של החברות השונות מאפשרת למחפשי העבודה לקבל מספר הצעות מחברות מקבילות באותו תחום. אפשר לקחת דוגמאות של שווקים עתירי משרות כדוגמת האוטומטיב, הסייבר או המדיקל שנמצאים בצמיחה מתמדת.

אנחנו עובדים עם מספר חברות בדיסציפלינות אלה, כך שהמועמדים הרלוונטיים מקבלים הצעות עבודה למגוון תפקידים במספר חברות מהתחום המתאים להם. ההבנה שלנו והקשרים שלנו בתחום מאפשרים לנו להתאים לכם גם משרות שלא חשבתם שפתוחות עבורכם ובמקביל להציע אתכם כמועמדים למשרות שהמעסיקים אולי לא היו פותחים עבורכם ללא תשומת הלב וניהול התהליך מצידנו".

Experis עובדת מול מגוון גדול של חברות במשק, מארגונים גדולים ועד סטרטאפים קטנים. היכולת לגשר בין המועמדים עם קורות חיים מתאימים לחברות בתעשיית ההייטק, הופכים אותנו לאמצעי היעיל והמהיר ביותר למציאת עבודה, בטח בימי הקורונה. "אנחנו מגשרים בין כל הצדדים ונותנים פתרונות לכולם", מסכם דנטס.

לכתבות נוספות, משרות במגוון תחומים ושליחת קורות חיים - הקליקו כאן

בשיתוף חברת Experis, בשיתוף חברת Experis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully