וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ישיר למקצוענים: ספיר תמצא לכם משרת ייצור במגוון רחב של תחומים

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

17.3.2020 / 15:41

אלקטרוניקה, תעשיה כימית, ייצור מזון, עיבוד שבבים, תרופות ועוד: בעבודה בייצור יש אופציות רבות, אפשרויות קידום וביטחון תעסוקתי. מייל אחד אל ספיר שושן, מנהלת סניף בחברת Manpower, יכול לפתוח לכם דלת לקריירה מבטיחה

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

היי, שמי ספיר שושן ובשלוש השנים האחרונות אני מנהלת סניף של חברת מנפאואר. הסניף שלנו מתמחה בגיוס ואיוש עובדי ייצור לתעשייה בתחומיי יצור שונים, כגון אלקטרוניקה, תעשיה כימית, ייצור מזון, עיבוד שבבים, תרופות ועוד הצוות המקצועי שלי ואני נמצא לכם משרות בכל רחבי הארץ.

אני רוצה לספר לכם קצת על עבודת הייצור בעייני המשמעות של להיות עובד ייצור היא ללוות מוצר מהרגע שבו הוא נולד ועד לאריזתו לפני היציאה ללקוח כלומר, האחראיות עליכם כאנשי מקצוע היא רחבה וגדולה.

היתרונות בעבודה בייצור הן שבדרך כלל ייפתחו בפינכם אופציות טובות לקידום, זהו מקום עבודה בטוח ולאורך זמן וכדי להתקבל להיות עובד ייצור, אתם צריכים להפגין רצינות רבה ולהתייחס למקצוע כאל ארוך טווח יציבות תעסוקתית היא נושא שחשוב לכם מאוד למעסיקים בתחום הזה, למתמידים בו, בהחלט יש יתרון גדול.

אנחנו במנפאואר יודעים ללוות את המועמדים למשרות בצורה היעילה ביותר - משליחת קורות החיים ועד ליווי בקליטה למשרה אך תפקידנו לא מסתיים בזאת, במשך מספר חודשים אתם תהיו מועסקים דרכנו ובפרק הזמן הזה אנחנו נטפל עבורכם בכל הנדרש אנחנו מתקשרים, שואלים, דואגים, מכינים את השכר, דואגים לזכויות הסוציאליות ומטפלים בכל עניין שיש מול המעסיק.

אנחנו בסניפים מכירים היטב את העבודה וחשוב לנו שלא תרגישו שאתם עוד עובד באמת אכפת לנו מכם אז אם אתם מרגישים שעבודה בייצור היא הכיוון שלכם, זה המייל האישי שלי קשר אישי כזה, זה נדיר... שלחו אליי קורות חיים ויחד נטפל בעתיד שלכם.

לכתבות נוספות למשרות במגוון תחומים ולשליחת קורות חיים הקליקו כאן

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup
  • עוד באותו נושא:
  • קריירה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully