וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים את זה: שפת הגוף שתשפר את הסיכוי שלכם בראיון עבודה

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

1.3.2020 / 13:24

ראיון עבודה הוא ההזדמנות שלכם להותיר רושם אישי ומקצועי חיובי, ולהתקרב אל המשרה המבוקשת. עליכם להתכונן לשאלות אישיות או מקצועיות ולא פחות חשוב - לדבר נכון בשפה ללא מילים, שפת הגוף. למיטל ברמי, סמנכ"לית בחברת Manpower, יש כמה טיפים עבורכם

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

שדרו נינוחות
"שפת הגוף שלכם מעבירה את ההרגשה שלכם, אז מצאו את הטריק שעוזר לכם להירגע לפני ראיון ונסו לחשוב מחשבות חיוביות. זו אולי קלישאה, אבל זה עובד. התאימו את הלבוש למקום אליו אתם הולכים ובכל מקרה הגיעו סולידיים ובאופן נקי ומסודר".

לחיצת יד נכונה
"הקפידו על לחיצת יד מלאה, חזקה, המלווה בחיוך. לחיצה שכזו, תעביר מסר של אמינות ושיש לכם מה להציע. מנגד, חשוב כמובן לא להגזים".

שימו לב לידיים
"הריאיון התחיל? מצוין שימו לב שאתם לא משלבים זרועות אל החזה זה מעביר מסר שלילי ומתגונן, בעיקרון דאגו לא להתעסק עם כלום בידיים, כשמתעסקים עם עט או חפץ אחר זה משדר חוסר ביטחון, מצוקה ואי נוחות".

שמרו על קשר עין
"מדובר באלמנט המשמעותי ביותר להצלחת הריאיון כולו. קשר עין יציב ועקבי עם המראיין מעורר תחושת אמינות וישירות, קשר עין מתחמק ולא עקבי משדר לחץ, ביישנות וחוסר ביטחון. בנוסף, אל תשבו קרוב מדי אל המראיין, זה עלול לשדר חוצפה וחוסר גבולות, אך גם לא רחוק מדי זה עלול לשדר ריחוק או לחץ".

אל תגעו בפנים
"נגיעות באזור הפנים מעבירות מסרים שליליים, שעשויות לגרום לאדם שמולכם לפקפק במה שיש לכם להגיד. בנוסף, הן מעבירות מסר של מצוקה, למשל, אל תסתירו את הפה, אל תגעו באף או בעין, זה עשוי להכשיל אתכם".

חייכו!
"בראיון עבודה ובפגישות פנים אל פנים, החיוך חשוב! הוא מרכך, מעביר מסר חיובי ומגביר אמון כמובן שצריך לשמור על מינון נכון, חייכנות יתר על המידה משדרת חולשה, קושי ובעיקר מבוכה".

יש עוד המון מה להגיד על שפת גוף, אבל נגמר לנו הזמן רוצים לדעת יותר? המומחים של מנפאואר ממתינים לכם עם כל מה שצריך לדעת.

לצפייה בסרטונים נוספים

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully