וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ישיר למקצוענים: הקורס שיתחיל לכם קריירה בהייטק

בשיתוף Experis IT, בשיתוף Experis IT

13.1.2020 / 14:01

לימודים ב-Experis Academy כוללים הכשרה אינטנסיבית ומקיפה שבסופה מחכה לכם תפקיד מרתק ומתגמל בחברות המובילות בהייטק הישראלי. איך עושים את זה? תקשיבו למה שיש למי שהגשימו את החלום לומר לכם

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

ענף ההייטק הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הטכנולוגיה מתפתחת במהירות והביקוש לעובדים הוא גבוה. הדינמיות של הענף והצורך במפתחי תוכנה, אנליטיקאים ואנשי בדיקות ואוטומציה אינו פוסק. בין אם אתם צעירים אשר שואפים לקריירה בתחום ובין אם אתם רוצים לעשות הסבה להייטק, דבר אחד ברור - זה אפשרי. המשכורות בענף גבוהות ומתגמלות, האתגרים רבים ומדובר במקצוע מרתק.

Experis Academy עוסקת בהסבה והכשרה של בוגרי תואר להייטק. החברה עובדת עם חברות ענק כמו אלביט, רפאל, HP, וכן עם סטארטאפים כמו SISENSE, EyeControl Ceragon ואחרים. Experis Academy כוללת מספר מסלולים ייחודיים שיכניסו אתכם להייטק גם אם לא למדתם מדעי המחשב. התוכנית פועלת על פי מודל ייחודי המאפשר לבוגרי תואר ללא רקע בתכנות או אנליטיקה, ללמוד בתוכנית ללא עלות ועם סיום התוכנית להתחיל לעבוד כמעט מיד בחברות הייטק בתפקיד שלשמו הוכשרו. התוכנית בעצם מספקת הכשרה מעמיקה וגם תפקיד ראשון בהייטק.

התוכנית פועלת מעל לעשור והכשירה כ-1,300 אנשי הייטק מצטיינים עבור חברות הייטק וטכנולוגיה מובילות. רוב בוגרי התוכנית, מפתחי תוכנה ואנשי אנליטיקה מצטיינים, עובדים בחברות הייטק ו-Startups מובילים, רובם התקדמו במסלול הקריירה והם חוזרים לגייס את אנשי הצוות שלהם מבין בוגרי התוכנית. מסלולי התוכנית נבחרו למיזם סיירות התכנות של רשות החדשנות.

לפרטים אודות מסלולי הסבה להייטק לחצו כאן >>>

בשיתוף Experis IT, בשיתוף Experis IT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully