וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ישיר למקצוענים: מור תמצא לכם עבודה בתחום משאבי אנוש

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

8.12.2019 / 7:01

עבודה בתחום משאבי האנוש פותחת בפניכם שפע של אפשרויות תעסוקה. מור דותן, רפרנטית גיוס בכירה בחברת ManpowerGroup Solutions, יכולה לעזור לכם להשתלב ולפרוח בתחום. מייל אחד אליה יכול להיות הצעד הראשון שלכם אל הקריירה

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

לתפקידי משאבי אנוש ב-ManpowerGroup שלחו קו"ח ל-Jobs@ManpowerGroup.co.il

תחום משאבי האנוש הוא רחב והעבודה בו מאתגרת ומרתקת כאחד. מנהלי משאבי אנוש אחראים בעבודתם על גיוס עובדים, בחינת הפרודוקטיביות שלהם, פיתוח המיומנויות והיכולות שלהם במסגרת הכשרות וקורסים ודאגה לרווחתם על ידי מתן תמריצים ותגמולים. "אם אתם מתחברים לעולמות משאבי האנוש, ורוצים להתחיל את הקריירה שלכם בארגונים המובילים במשק הישראלי תתחילו אותה ב-ManpowerGroup Solutions כמוני", מספרת מור דותן, רפרנטית גיוס בכירה בחברת ManpowerGroup Solutions, "אני עובדת כשנה וחצי במרכז הגיוס של אחד הבנקים המובילים בישראל כאחראית על תחום הגיוס לתפקידים מקצועיים ובכירים".

"אנחנו ב-ManpowerGroup Solutions מתמחים במתן שירותים מנוהלים לארגונים בתחומים מגוונים ושונים, בהתאמה לצרכי הלקוחות - וביניהם ניהול מרכזי הגיוס של האירגוניים המובילים במשק הישראלי והעולמי. במסגרת תפקידי, אני אחראית על ניהול תהליך הגיוס, הכולל אחריות על פרסום המשרה ואיתור מועמדים, אבחון טלפוני לבדיקת התאמת המועמד למשרה, כתיבת חוות דעת וקידום המועמד לריאיון אצל מנהל מגייס וגורמי גיוס חטיבתיים".

"דרכנו תוכלו לקבל ארגז כלים אישי ומקצועי הנשען על הכשרות והדרכות הטובות בתחום האבחון והגיוס לשתף פעולה עם גורמים מקצועיים בכירים ולהתפתח לתפקידים מובילים נוספים בתחום משאבי האנוש".

זו כתובת המייל - Jobs@ManpowerGroup.co.il - שלחו קורות חיים ונתחיל לדאוג לעתיד שלכם. קשר אישי כזה - זה נדיר!

למשרות בתחום משאבי אנוש הקליקו כאן

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully