וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ישיר למקצוענים: חנית תמצא לכם עבודה בתחום הפיננסים

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

24.10.2019 / 7:50

אם עולם הבנקאות מושך אתכם, זה הזמן לגלות את הכישרון שלכם בתחום ולהגיע בו רחוק. איך? חנית כהן, מנהלת תחום הבנקאות והפיננסים בחברת Manpower עם הקשר האישי והישיר שיפתח לכם דלתות

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

האסוציאציה הראשונית כששומעים את המילה "טאלנט" היא של סלבס מתחום הבידור, מוזיקאים או ספורטאים, אבל האמת היא שכישרון גדול אינו מוגבל לתחום מסוים ובשוק העבודה יש מקצועות רבים מאוד שבהם יש "טאלנטים" - אנשים המוכשרים מאוד בתחומם.

חנית כהן עובדת כ-14 שנים בחברת Manpower כמנהלת תחום הבנקאות והפיננסים בצפון ויחד עם צוות יועצי ההשמה המיומן שאיתה, הם מאתרים את הכישרונות הבאים בתחום הכלכלי. "אנחנו לוקחים חלק בפיתוח האישי של המועמד ומוצאים עבורו את הייעוד התעסוקתי", אומרת כהן, "עבודה בעולם הבנקאות יכול לפתוח עבורכם דלתות רבות אם יש לכם את החיבור הנכון לתחום. אנחנו במנפאואר מגייסים לכל הבנקים בישראל ובמגוון רחב של משרות".

"התמדה היא המפתח. לא מעט מועמדים החלו את דרכם כטלרים המועסקים על ידי Manpower, הוכיחו את עצמם, נקלטו על ידי הבנק אחרי תשעה חודשים והתקדמו לתפקיד בכיר יותר", מוסיפה כהן, "הבנק הוא מקום עבודה מצוין לצמוח בו מקצועית ואישית, הוא מוביל שינויים, מפתח כישורים אישיים, דינמי, משתמש בטכנולוגיה מתקדמת, מאתגר, משקיע בעובדים וסולל את הדרך להצלחה".

בין אם אתם עובדי המערכת הבנקאית, סטודנטים, כאלה שנמצאים לפני הלימודים האקדמאים או מיד אחריהם - אתם יכולים להשתלב בעבודה בבנקים בעזרת יועצי ההשמה של Manpower, אשר ילוו אתכם באופן אישי.

אם אתם רוצים ייעוץ, הכוונה ודריסת רגל ראשונה בעולם הפיננסים ושואלים את עצמכם אם מחכה לכם קריירה מדהימה - צרו איתי קשר במייל האישי HanitC@manpower.co.il, שלחו אליי קורות חיים ואתחיל לטפל בעתיד שלכם.

לחיפוש משרות בתחום הבנקאות והפיננסים לחץ כאן

לחיפוש משרות בתחומים נוספים לחץ כאן

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully