וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ישיר למקצוענים: תומר ימצא לכם עבודה בלוגיסטיקה

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

29.8.2019 / 13:09

הגלובליזציה ושינויים בהרגלי הצריכה הפכו את הביקוש לאנשי לוגיסטיקה לגבוה מאוד. תומר נווה יורוביץ', המתמחה בגיוס לענף הלוגיסטיקה והמחסנאות בחברת Manpower, מספר על התחומים השונים בענף ואפשרויות התעסוקה והניהול בו. מייל אחד לתומר - וגם אתם יכולים להצטרף

צילום ועריכה: וואלה! MEWS

התפתחותן של חברות רבות בישראל, שינויים בהרגלי הצריכה והצורך בייעול הארגון ושיפור השירות הביא לכך שבשנים האחרונות ענף הלוגיסטיקה בישראל עשה קפיצת דרך משמעותית. הדוגמה המוכרת והמיידית לכך היא המוצרים שאתם מזמינים באינטרנט. קליק אחד מהסמארטפון או מהמחשב מפעיל תגובת שרשרת, שיעילותה תלויה ביכולת הלוגיסטית של חברות שונות לספק לכם את המוצר מהר ובטוח ככל האפשר. עקב כך עלה הגידול בביקוש לאנשי לוגיסטיקה ומחסנאים באופן דרמטי - באוויר, בים וכמובן ביבשה.

"ענף הלוגיסטיקה כולל בתוכו מגוון תחומים כגון רכש, אספק, קניינות, מלאי, הובלה והפצה", אומר תומר נווה יורוביץ', יועץ השמה בכיר המתמחה בגיוס לענף הלוגיסטיקה והמחסנאות בחברת Manpower, "לכל אחד מהם חשיבות ותרומה רבה להצלחת הארגון. זו קריירה שפותחת דלת במגוון רחב של תפקידים במגזר הפרטי והציבורי".

כיום הביקוש הגבוה לאנשי לוגיסטיקה ומחסנאים משותף לחברות פרטיות ולרשויות ממשלתיות, לתעשיות צבאיות, רשות שדות התעופה לרשות הנמלים כמו גם לארגונים פרטיים ולחברות שילוח. "למנפאואר יש מגוון רחב של תפקידים שיהוו עבורכם קרש קפיצה לקריירה בעולם הזה", אומר תומר, "אנחנו עובדים עם החברות המובילות במשק וגם עם חברות קטנות ובינוניות בתחום".

המחסנאי, לדוגמה, הוא חלק חשוב ובלתי נפרד בשרשרת ההפצה. המקצוע משלב עבודה דינמית בסביבה טכנולוגית וכוללת קשר עם אנשים ותפעול מערכות מחשב ובקרה. "שכרו של מחסנאי נע בין 6,500 שקלים ל-10,000 שקלים בממוצע, תלוי בוותק ובניסיון", אומר תומר, "המחסנאי מכין ללקוחות את ההזמנות לפני שהן יוצאות מהמחסן ועליו מוטלת אחריות רבה. המחסנאי גם מנהל את המלאי על ידי תוכנות ממוחשבות. המחסנאים שאנחנו מגייסים מתחילים בתפקידי שטח ועם הזמן, כאשר צוברים ניסיון ומיומנות, נפתחות עבורם אפשרויות להתקדם למגוון תפקידים ניהוליים".

"אם אתם רוצים להתחיל את הדרך שלכם בענף הלוגיסטיקה או שאתם בעלי ניסיון בתחום ומחפשים תפקידים בכירים, אנא שלחו אליי מייל אל tomern@manpower.co.il, שלחו לי קורות חיי ויחד נטפל בעתיד שלכם".

למשרות בתחום הלוגיסטיקה

למשרות בתחומים נוספים

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully