וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ישיר למקצוענים: תומר ימצא לכם עבודה בהייטק

בשיתוף Experis Israel, בשיתוף Experis Israel

28.7.2019 / 17:53

תחום ההייטק בישראל הוא מתגמל ומאתגר ויש דרך יעילה וחכמה להשתלב בו. תומר מאיר, אחראי גיוס למקצועות הטכנולוגיים ב-Experis IT, העוסקת בגיוס והשמה לחברות הייטק והטכנולוגיה, מסביר מהם התחומים הכי מתגמלים ואיך למצוא את התפקיד הטוב ביותר לשלב הבא בקריירה שלכם

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

ענף ההייטק הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הטכנולוגיה מתפתחת במהירות והביקוש לעובדים הוא גבוה. בין אם אתם צעירים אשר שואפים לקריירה בתחום ובין אם אתם רוצים לעשות הסבה להייטק, דבר אחד ברור - זה אפשרי. המשכורות בענף גבוהות ומתגמלות, האתגרים רבים ומדובר במקצוע מרתק ודינמי.

עובדי ההייטק המבוקשים ביותר הם בעלי התמחות בתחומי האנליטיקה והדאטה, פיתוח תוכנה והגנת סייבר", אומר תומר מאיר, אחראי גיוס למקצועות הטכנולוגיים ב-Experis IT העוסקת בגיוס והשמה לחברות הייטק והטכנולוגיה. "הדרישה היא בשמיים והתגמול בהתאם - מפתחי תוכנה מקבלים משכורת חודשית שבין 25 ל-35 אלף שקל. מומחי הגנת סייבר משתכרים בין 20 ל-35 אלף שקלים ומדעני נתונים משתכרים בין 30 ל-40 אלף שקלים לחודש. כשאתם חושבים לרענן או לחפש את התפקיד הבא כדאי לכם ליצור איתנו קשר".

Experis IT, העוסקת בגיוס והשמה לתחומי ההייטק והטכנולוגיה, עובדת עם חברות ענק כמו IBM, אינטל ורפאל וכן עם סטארטאפים כמו WebPals ואחרים. "אנחנו חלק מחברה גלובלית עם יותר מ-50 סניפים ברחבי העולם וותק של עשור בישראל", אומר תומר מאיר, "יש לנו צוות מקצועי ומיומן המכיר את התחומים המקצועיים והדרישות המתלוות להם. אנו בוחרים את הלקוחות - חברות ההייטק - בצורה מדוקדקת ומוודאים שכל משרה שנפתחת אצלנו עומדת בסטנדרטים גבוהים של דרישות הגיוניות ותגמול".

לאחר שתגישו מועמדות למשרות הייטק דרך אתר המשרות שלנו, הצוות שלנו ילמד להכיר את היכולות, השאיפות והרצונות שלכם בתחום המקצועי. "נערוך לכם סקירת שוק מקיפה עם נתוני השכר המעודכנים לתפקיד ולניסיון שלכם, נמפה עבורכם את אפשרויות הקידום ונחסוך לכם זמן - במקום שתגישו קורות חיים למשרה אחת בכל פעם, אנחנו נגיש אתכם לעשרות משרות מתאימות ומעניינות, בדיסקרטיות ובליווי אישי", מסכם תומר מאיר.

הקליקו להגשת מועמדות למשרות הייטק מתגמלות

בשיתוף Experis Israel, בשיתוף Experis Israel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully