וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים את זה: מלך האינסטגרם מוצא עבודה אמיתית

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

26.6.2019 / 10:40

עידן טלמור החליט שעם כל הכבוד לסרטונים המצחיקים שלו, הגיע הזמן להתחיל קריירה קצת יותר רצינית שתאתגר אותו ותפתח לו דלתות חדשות. איך עושים את זה? הולכים אל המומחים. צפו

צילום: אבי כהן

עידן טלמור קורע את הרשת עם הסרטונים המצחיקים שהוא יוצר ואלפי העוקבים שלו רק מחכים לקטעי הווידאו המשעשעים, אבל עכשיו כוכב הרשת החליט שהוא רוצה להפסיק עם השטויות ולמצוא עבודה אמיתית. איך מוצאים? הולכים למומחים.

"היתרון במציאת עבודה דרכנו הוא שיש לנו מגוון של משרות בכל התחומים ולא פחות חשוב - אנחנו נלווה אותך עד לרגע שתמצא עבודה", אומרת עינב עמית, מנהלת סניף שירות טכני ומכירה ב-ManpowerGroup.

רגע, איך מתחילים קריירה? הצעד הראשון הוא לבחור בתחום שמעניין אתכם ומתאים ליכולות שלכם. "אני אוהב אנשים ויודע לשכנע, חשוב לי שתהיה סביבה צעירה ומגניבה", אומר טלמור, שעבד בתחום המכירות בארצות הברית. השלב הבא יהיה לכתוב את קורות חיים.

"את קורות החיים יש לכתוב באופן קצר וענייני, לכל תפקיד יש שם וכדאי לפרט את הניסיון שלך בתפקיד זה", מייעצת אדווה בורשטיין, מנהלת סניף חולון של ManpowerGroup. שלב ראיון העבודה הוא חשוב שכן בו נוצרת ההיכרות בין המועמד לבין האנשים ממקום העבודה הפוטנציאלי והרושם בשיחה יקבע האם יש אפשרות לדרך משותפת. "יש להגיע בלבוש נקי ומסודר", אומרת קים בז'רנו, יועצת השמה של קבוצת ManpowerGroup, אשר כחלק מהליווי מכינה את המועמדים לראיון עבודה, "לבוש מרושל ישאיר רושם לא טוב. חשוב מאוד לבדוק דרכי הגעה ולהקדים. חשוב להכיר את החברה לפני הריאיון וללמוד את המבנה שלה והתרבות הארגונית שלה. חשוב בזמן הריאיון להיות סבלני ולשדר אנרגיה טובה".

כדי למצוא עבודה שמתאימה לכם מבחינת שכר, נוחות ועניין, כדאי למאוד להשתמש בכל הכלים שמספקת ManpowerGroup, שתדע לחבר אתכם לתפקיד הבא שלכם.

למשרות בכל התחומים

לייעוץ קריירה

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully