וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ישיר למקצוענים: נטע תמצא לכם עבודה בשיווק דיגיטלי

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

2.6.2019 / 7:17

חברות רבות עולות על מפת האינטרנט והביקוש לאנשי דיגטל נמצא בשיאו. מי מתאים לתחום ואיך אפשר למצוא משרה שמתאימה לכם? נטע צמח, אחראית תחום שיווק דיגיטלי בקבוצת Manpower רוצה לטפל בעתיד שלכם

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

לשליחת קורות חיים למייל האישי של נטע - netaz@experis.co.il

"אני עובדת בקבוצת Manpower כשלוש שנים", אומרת נטע צמח, אחראית תחום שיווק דיגיטלי, "תחום זה הוא חדשני ומתפתח כל הזמן. הרבה מאוד טאלנטים נוהרים אליו, חברות רבות עוברות טרנספורמציה מה-OFFLINE ל-ONLINE ומחפשות עובדים, מנהלי דיגיטל הפכו למצרך לוהט בזירת האינטרנט".

"על פי התחזיות, הביקוש לאנשי דיגיטל יעלה השנה ב-38% ועם כזה נתון מהמם, ברור שיש המון משרות בתחום", אומרת צמח, "היתרון הגדול ביחידה שלנו הוא שכל היום אנחנו מתעסקים ומגייסים רק לתחומים אלו. אנחנו מכירות כל משרה שיוצאת לשוק וכל מעסיק שעומד מאחוריה. אנחנו מבינים דיגיטל, נושמים דיגיטל ויודעים לדחוף ולהתאים את האדם הנכון למשרה הנכונה. כרטיס הביקור שלכם הוא הרשתות החברתיות ובעיקר לינקדאין. דרכם אנחנו מאתרים אתכם. עדכנו את כרטיס הביקור ושימו דגש על תוכנו. גם קשרים והמלצות ממעסיקים קודמים לא יזיקו".

"התחרות קשה בתחום, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן", מסכמת צמח, "אלו חלק מהמשרות שיש לנו להציע לכם: PPC campaign manager, SEO, Affiliate, Media Buyer, מנהלי שיווק בדיגיטל, מנהלי קהילות, ניהול סושיאל מדיה, ניהול מובילי דעת קהל, מנהלי איקומרס, מנהלי תוכן ועוד. אם אתם מחפשים משרה, שלחו אליי מייל ואתחיל לטפל בעתיד שלכם".

למשרות נוספות בכל התחומים

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully