וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי להצליח בעבודה שלכם אתם צריכים רק דבר אחד

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

5.5.2019 / 16:47

כששרון לוי שיני מונתה ליועצת השמה בחברת ManpowerGroup היא קיבלה בדיוק את מה שהייתה צריכה - אחריות, אתגר ותחושה שמנהליה מאמינים בה. כיום, כמנהלת משאבי אנוש חטיבת המוסדות וחברות הבת של קופ"ח מאוחדת, יש לה המלצה אחת עבור מי שרוצה קריירה בתחום משאבי האנוש

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

לתפקידי משאבי אנוש ב-ManpowerGroup שלחו קו"ח ל-Cv611@manpower-cv.co.il

"הגעתי לקבוצת Manpower אחרי ארבע שנים בתחום ההדרכה בחברת פלאפון לתפקיד של יועצת השמה", מספרת שרון לוי שיני, כיום, מנהלת משאבי אנוש וחברות הבת בחטיבת המוסדות בקופת חולים מאוחדת, "למדתי את שלבי הגיוס, את שלבי האבחון, איך מייצרים קשר עם לקוחות עסקיים. המנהלת שלי והחברה אפשרו לי לצמוח, נתנו לי אוטונומיה, עודדו מאוד יוזמה אישית, Manpower זה פשוט מקום מאפשר. מטפחים אותך. נותנים הדרכות, סדנאות. עם השנים קיבלתי אחריות ואתגרים נוספים של ניהול מספר יחידות נוספות. אחד הדברים המשמעותיים שקיבלתי היה הדרכה של קואצ'ינג וגולת הכותרת הייתה נסיעה להכשרה במטה החברה הגלובלית בלונדון וקורס לניהול עסקי.

"בשנת 2013 הצטרפתי לחטיבת Executive & Professional שעוסקת בהשמה לדרגים בכירים. העובדה שמנפאואר האמינה בי נתנה לי תחושת ביטחון מאוד גדולה. בשנת 2016 קיבלתי את התפקיד לו ייחלתי - קיבלתי סמנכ"לות. כל הדרך שעברתי היא שילוב בין היכולות שלי לבין הדברים שלמדתי במנפאואר. העזתי, ביצעתי, הצלחתי. ובעצם למה לא, כשיש גב כזה מאחוריך? ההמלצה שלי, אם אתם רוצים קריירה בתחום משאבי האנוש - התחילו במנפאואר. זאת המקפצה ובית הספר הכי טוב שתוכלו למצוא בתחום".

לתפקידי משאבי אנוש ב-ManpowerGroup שלחו קו"ח ל-Cv611@manpower-cv.co.il

לשליחת קורות חיים לכל המשרות

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully