וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהירות שבה תוכלו להיות חלק מהגנת הסייבר תפתיע אתכם

בשיתוף EXPERIS, בשיתוף EXPERIS

21.2.2019 / 11:05

המחסור בעובדים בתחום הסייבר בישראל הופך את הביקוש לגבוה מההיצע. המשמעות: הזדמנות להצטרפות לתחום מאתגר ומתגמל. איך עושים זאת באופן מהיר ומקצועי? אלי כהן, מנכ"ל Experis Cyber, אשר מעבירה הכשרות לעובדים בתחום, עם התשובות

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

ישראל נחשבת לאחת המדינות המובילות בעולם בתחום פיתוח הסייבר. חברות סטארט-אפ רבות עוסקות בסייבר וקצב הגידול יצר מצב שבו הביקוש לאנשי מקצוע גבוה מההיצע בשוק. "על פי הסקר האחרון של חברת הייעוץ ICS בריבוע חסרים בעולם כ-2.9 מיליון מומחי סייבר", אומר אלי כהן, מנכ"ל Experis Cyber, ומצביע על כך שהמצוקה בישראל היא ממחסור עולמי בתחום, "יש שתי מגמות שמשפיעות על המחסור הזה. האחת היא שהעולם הופך להיות דיגיטלי יותר ויותר, עולם הסייבר מגיע לכל תחום ותחום בחיים שלנו, אם זה דרך מכוניות אוטונומיות, מכשירים רפואיים ועולם המחשוב. הכול הופך להיות דיגיטלי ואז גם האפשרות לפריצות ולנזקים בתחום הסייבר עולה. הדבר השני, רואים יותר רגולציה מכיוון הממשלות. לדוגמה, חוג להגנת הפרטיות שעבר במאי האחרון ומחייב את כל הארגונים למנות מישהו שיהיה אחראי על נושא אבטחת המידע. זו דוגמה אחת לכך שצריך יותר אנשים שעוסקים בתחום".

העובדים בתחום הגנת הסייבר מקבלים לרוב שכר התחלתי בגובה של כ-7,000 שקלים עד 12 אלף שקלים, ולאחר תקופה מסוימת הוא קופץ לכ-13-14 אלף שקלים. "לאחר שלוש-ארבע שנים בתחום המשכורות כבר חוצות הרבה פעמים את רף ה-20 אלף שקלים", אומר כהן, "אנחנו וראים מגמת שכר מאוד גבוהה בגלל הביקוש שקיים".

מהם הכישורים המיוחדים הנדרשים לעבודה בתחום זה? כהן מצביע על חשיבה לוגית ויכולת לרדת לפרטים כתנאי בסיסי ובמקביל עובדי הסייבר צריכים גם ראייה כללית של מערך המחשוב ומערך הנתונים. "ניתן כיום ללמוד את התחום על ידי הכשרות של מספר חודשים בהנחה שמגיעים עם רקע טכנית ויכולת לוגית", אומר כהן, "אחרי שבעה-שמונה חודשים אפשר להיכנס למשרות ראשוניות".

חברת Experis Cyber, שהיא חברת אבטחת מידע וסייבר, מעבירה הכשרות שכאלה ונותנת מגוון שירותים בתחום לשוק ההון, לשוק הביטוח ולחברות הייטק בישראל ובחו"ל. "נתקלנו בצורך שלנו לגייס לעצמנו אנשים מוכשרים", מספר כהן מאין הגיעה היזמה להכשיר אנשי סייבר, "הכנו הכשרה שאורכת שמונה חודשים, שבה בעצם הסטודנטים מקבלים ידע בתחום של מיישם הגנת סייבר - הכשרה שמי שקבע אותה זה מערך הסייבר הישראלי - וכן הכשרה בתחום בשם Ethical Hacking, שזה הצד ההתקפי של עולם הסייבר. הסטודנטים מקבלים הבנה על עולם ההבנה וההתקפה בעזרת חברת מידע שמביא להם מקרים ומומחים מהשטח".

אם אתם חושבים על שינוי קריירה או כניסה לתחום הסייבר, הכשרה שכזו יכולה להיות הצעד הראשון והנכון לתחום שבו הביקוש גבוה והאתגרים מרתקים.

להגשת מועמדות להכשרת הגנת סייבר

בשיתוף EXPERIS, בשיתוף EXPERIS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully