וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביחד או לחוד: ענו וגלו איזה סגנון עבודה יותר מתאים לכם

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

15.8.2019 / 13:43

תקשורת בין אישית גבוהה ויכולת לעבוד עם אחרים מהווה יתרון במקצועות מסוימים ואילו משימתיות ויכולת להתנהל ולהתקדם באופן עצמאי נדרשת במקצועות אחרים. ענו וגלו אילו מקצועות בשוק העבודה מתאימים לכם

בין אם אתם עובדים בחברת הייטק, פירמת עורכי דין, מפעל מזון או מרכז לוגיסטי, אתם אף פעם לא עובדים לבד, אלא חלק מקבוצת אנשים שכל אחד ממנה תורם ליצירת שלם גדול מסך חלקיו ויחד מקדמים את החברה. עבודת צוות אינה בהכרח עבודה יחד עם אנשים אחרים בכל רגע ביום. לא פעם מדובר בעבודות שמחייבות אינטראקציה עם אחרים ושיתוף פעולה, אולם לפרקי זמן קצרים או בשלבים מסוימים המחייבים כזאת. ליכולת לעבוד בצוות יש חשיבות גבוהה באשר להצלחה שלנו כעובדים והיא משפיעה גם על האווירה במקום העבודה.

תקשורת בין אישית גבוהה ויכולת לעבוד כחלק מצוות או להוביל צוות, כשבד בבד אתם יודעים לבוא לידי ביטוי ולתרום מבלי "לדרוך" על אחרים זו תכונה שמעסיקים רבים רואים בה יתרון גדול. אולם גם משימתיות, יכולת להתנהל ולהתקדם באופן עצמאי ונטילת אחריות אישית על משימות הן תכונות נדרשות. שוק העבודה מגוון ועצום ואפשר למצוא בו מקצועות שונים שיתאימו גם לסוליסטים וגם לכאלה שמעדיפים לעבוד בצוות. איזה מהם מתאים לכם? ענו וגלו.

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup
  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully