וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים את זה: טיפים מנצחים לראיון עבודה

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

18.7.2019 / 8:59

ריאיון עבודה אינו מקום לאלתורים וכדי להתקבל למשרה שאתם רוצים כדאי שתגיעו מוכנים. איך? כוכב הרשת גל זהבי התכונן לראיון עבודה בעזרת כמה טיפים מהמומחה רן קונסטנטין, סמנכ"ל ב-ManpowerGroup. צפו

צלם: אבי כהן

בכל ראיון עבודה יש כמה שאלות קבועות שברור שיופיעו מתישהו במהלך הריאיון. אתם מכירים אותן, מחכים להן ובכל זאת איכשהו התשובות לא תמיד מוצלחות. כוכב הרשת גל זהבי החליט לעשות לזה סוף ולעזור לכם להגיע מוכנים עד הסוף לראיונות עבודה. איך? בעזרת כמה טיפים מהמומחה רן קונסטנטין, סמנכ"ל ב-ManpowerGroup.

תן לי תכונה שלילית ותכונה חיובית שלך

"חישבו על תכונה שאתם מודעים אליה, לדוגמה ספרו על כך שאתם רגישים אבל שלא צריך לקחת הכול באופן אישי", מציע קונסטנטין, "כשאתם מציגים את התכונה השלילית, חשוב להדגיש שאתם מודעים לה ומנסים להשתפר בנוגע אליה. כשאתם מספרים על תכונה חיובית - אל תיסחפו".

למה דווקא אתה האיש לתפקיד?

"השאלה הזו בודקת עד כמה אתם מעוניינים בתפקיד ואילו תכונות וערך מוסף אתם מביאים לעומת מועמדים נוספים", אומר קונסטנטין, "חשוב להדגיש תכונות רלוונטיות. למשל, בעבודה שנדרש בה כושר שכנוע תדגישו שיש כם עקשנות ודבקות במטרה".

מהן ציפיות השכר שלך?

"כהכנה לראיון תבררו כמה אחרים בתפקיד זהה או דומה לשלכם מקבלים בממוצע", אומר קונסטנטין, "הצצה בטבלאות השכר באתר ManpowerGroup תיתן לכם את התשובה. אם אתם מבקשים יותר מהממוצע, הגיעו עם הסבר ברור מדוע".

למה עזבת את מקום העבודה הקודם?

"לעולם אל תכפישו את מקום העבודה שעזבתם", מדגיש קונסטנטין, "כל ניסיון כזה יתפרש בחוסר יכולת לקחת אחריות וחוסר מקצועיות. אתם יכולים לציין שהרגשתם שמיציתם ואתם מחפשים אתגרים חדשים".

הצלחה וכישלון בתפקיד הקודם

"חשוב - ספרו על כישלון, אבל על כזה שהפך הזדמנות להשתפר, ללמוד ולהתייעל", מציע קונסטנטין, "לאחר תיאור הכישלון, חשוב שתספרו מה למדתם ממנו".

לחיפוש משרות בכל התחומים

בשיתוף ManpowerGroup, בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully