וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה אקזיט: כוכב הרשת שעובר מהפייסבוק להייטק

בשיתוף Experis Israel, בשיתוף Experis Israel

29.4.2019 / 12:19

קורן וויט החליט שזה זמן טוב לשינוי בחיים, אז שלחנו אותו ליום מיונים בחברת Experis Academy, שמתמחה בהסבה להייטק. קורן יצא לדרך ושאל את עצמו שאלה אחת: האם אפשר לעבוד בהייטק בלי רקע בתכנות? ספוילר: התשובה היא כן. צפו

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

לקורן וויט יש מקצוע. בעצם, שניים. קורן הוא עו"ד ואושיית רשת, אבל מעבר להומור ולאהבה לכתיבה, קורן אוהב לאתגר את עצמו. כל אתגר מתחיל בשינוי ומבחינת קורן השינוי יכול לבוא לידי ביטוי במעבר להייטק.

התפתחות הבינה המלאכותית, המציאות המדומה והרבודה ומחשוב הענן יוצרים שינויים רבים בעולם התעסוקה בכלל ובעולם ההייטק בפרט. קורן שאל את עצמו שאלה אחת לפני שיצא לדרך: האם אפשר לעבוד בהייטק בלי רקע בתכנות? ספוילר: התשובה היא כן. כל מה שצריך כדי לעבור הסבת מקצוע או להתחיל קריירה, זה לעבור יום מיונים ואחריו הכשרה שאורכת כמה חודשים.

"אנחנו מקבלים לתכנית שלנו בוגרי אוניברסיטאות", אומר שמוליק טל, CTO בתכנית של Experis Academy, "הם עוברים יום מיונים שבו אנחנו בוחנים את הפוטנציאל שלהם בתכנות. מי שעובר את יום המיונים עובר הכשרה אינטנסיבית שבמהלכה מלווים את הסטודנטים מנטורים מנוסים מהתחום, כשהמטרה בסוף התהליך היא למצוא לסטודנטים עבודה ראשונה בתחום ההייטק".

חברת Experis Academy מתמחה בהסבה להייטק במסלולי פיתוח תוכנה, בדיקות ואוטומציה, אנליטיקה וסייבר. לכל תחום יש תכניות הכשרה ייחודיות שמבטיחות לאלה שמתקבלים אליהן ומסיימים אותן בהצלחה, כי הדלתות בחברות ההייטק השונות ייפתחו בפניהם.

"אנחנו עובדים עם כל סוגי החברות, החל מסטארטאפים קטנים ועד לחברות ענק ומתאימים לך את מה שנכון עבורך", מוסיפה מנהלת הלקוחות רותם מיטיב, "הבוגרים שלנו מאוד מבוקשים ומשמעות סיום אחת ההכשרות שלנו היא קבלת 'חותמת איכות'. מעבר לזה, יש לנו רשת קשרים ענפה בתעשיית ההייטק ואנחנו מלווים את הבוגרים עד שהם מתקבלים לתפקיד".

"הלימודים מאוד אינטנסיביים, הקבוצה שלי הייתה קבוצה מקסימה וקצב הלימוד גבוה", אומר לירן ליבנה, מפתח בחברת IBM ובוגר תכנית Experis Academy, "לקראת סיום הקורס מתחילים את ההכנה לראיונות העבודה, עוברים סימולציות וליוו אותי לראיונות. אני התקבלתי לעבודה עוד לפני שהקורס הסתיים".

לפרטים על תוכנית ההסבה להייטק שגם תמצא לכם עבודה
להגשת מועמדות הקליקו כאן

בשיתוף Experis Israel, בשיתוף Experis Israel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully